• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99061611599
  • خبرنگار : 50037

رئیس اتاق اصناف اسدآباد:

فروش لوازم‌التحریر در اسدآباد به یک سوم رسیده است

فروش لوازم‌التحریر در اسدآباد به یک سوم رسیده است

ایسنا/همدان رئیس اتاق اصناف اسدآباد گفت: متأسفانه با توجه به شیوع کروناویروس و شرایط ایجاد شده در جامعه و همچنین رکود بازار فروش لوازم التحریر در اسدآباد در مقایسه با سال گذشته به یک سوم کاهش داشته است.

موسی‌الرضا غفاریان‌ در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون قیمت لوازم التحریر خارجی با افزایش چندین برابری و قیمت لوازم التحریر ایرانی با افزایش حدود ۳۰ درصدی همراه بوده است، اظهار کرد: این افزایش چند برابری قیمت لوازم التحریر خارجی باعث شده تا مردم از کالای ایرانی استقبال بیشتری داشته باشند و بازار بیشتر به سمت لوازم التحریر ایرانی برود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵ واحد صنفی لوازام التحریر فروشی در اسدآباد تصریح کرد: ۷۰ درصد عرضه و فروش لوازم التحریر این واحدهای صنفی تولید داخل و ایرانی بوده و واحد بازرسی اتاق اصناف نظارت لازم بر عرضه و فروش این واحدها را با توجه به تولید داخلی دارد و با عرضه و فروش لوازم التحریر قاچاق با آنان برخورد می کند.

غفاریان اعلام کرد: در حال حاضر دستفروشان و هفته بازارها یکی از مکان هایی است که به صورت خودسرانه دارای فعالیت در سطح شهر اسدآباد بوده و زیرنظر هیچ واحدی نیستند و در این مکان ها لوازم التحریر قاچاق خارجی و با برچسب ها و  تصاویر نامناسب و نامتعارف روی بعضی از لوازم التحریر می توان مشاهده کرد که با این دستفروشان به علت نداشتن متولی مشخص نمی توان برخورد کرد و این امر یک معضل و دغدغه برای اتاق اصناف شهرستان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه همواره اتاق اصناف شهرستان نسبت به بحث دستفروشان در تمامی جلسات به علت نداشتن متولی خاص انتقاد داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عرضه لوازم التحریر های خارجی قاچاق یکی از جمله نمونه های معضلات در رابطه با دستفروشان است.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در پایان در رابطه با لوازم التحریر تعاونی نیز یادآور شد: فعلاً در این رابطه نامه ای ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ اطلاع رسانی لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha