• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99062317073

آغاز رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در استان کرمان

آغاز رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آغاز رویداد ملی شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل ۲ در استان کرمان خبر داد و گفت: این رویداد ملی از ۲۲ شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

"یحیی صادقی" هدف از اجرای این رویداد ملی را تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اعلام کرد و افزود: ۲۰ هزار و ۴۲۹ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیران و نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) را در کنار تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش و پوشاک در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به رویکرد این نهاد با توجه به شیوع ویروس کرونا مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی اشاره کرد و افزود: مردم خیراندیش و نیکوکار استان کرمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹، شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت و همچنین کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

صادقی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کرمان نیز آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان می‌باشند خاطر نشان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان کرمان سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کمک کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha