• دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۲:۲۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99062418617

دادستان خاش: با تخلفات صنفی و خدماتی قاطعانه برخورد می شود

دادستان خاش: با تخلفات صنفی و خدماتی قاطعانه برخورد می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندان و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با متخلفان صنفی و خدماتی به صورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا فرهاد میر در بازدید از بخشهای مختلف بازار و واحدهای خبازی، خدماتی، صنفی، توزیعی و دیدار با کاسبان خاش بیان کرد: در دستگاه قضایی با هیچ فردی تعارف نداریم و اگر گزارشی مبنی بر ظلم بر مردم به ما برسد، برخورد می کنیم.

وی افزود: اکثر کاسبان خاش از افراد معتمد و خوشنام هستند و از راه حلال کسب درآمد دارند، اما با افرادی که در این عرصه به مردم ظلم می کنند، توصیه می کنیم مسیر و رویه خود را در جهت تامین نیازهای اساسی مردم و پیشگیری از ظلم و مقابله با گرانی و اجرای عدالت پیش بگیرند تا خداوند و مردم از آنها راضی و وجدان راحتی داشته باشند.

دادستان خاش اظهار کرد: از مدیران و مسوولان حوزه خدمت رسانی به مردم می خواهیم با قاطعیت جلوی سودجویی و منفعت طلبی برخی افراد را بگیرند و اجازه ندهند حق و حقوق مردم پایمال و در شرایط دشوار اقتصادی به مردم فشار بیاید.

میر ادامه داد: برای ما قابل پذیرش نیست در جامعه اسلامی مردم از دسترسی به خدمات آسان محروم بمانند و در زمینه مقابله با احتکارکنندگان و کم و گران فروشان کوتاهی شود.

دادستان خاش گفت: تشدید بازرسی ها و کنترل قیمت ها و برخورد با تخلفات حوزه اصناف و واحدهای خدماتی و تولیدی و توزیعی و خبازی ها باید مورد توجه کارگروه تنظیم بازار و اکیپ های گشت و نظارتی و بازرسی باشد.

دادستان خاش سیستان و بلوچستان در معیت مدیران صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و غله و رییس و کارشناسان بهداشت محیط از واحد های خبازی، صنفی، خدماتی و توزیعی این شهرستان بازدید کرد.

میر تاکید کرد: در مبحث تامین و عرضه لوازم خانگی، پوشاک، مصالح ساختمانی، لوازم التحریر، کیف و کفش، طلا و جواهرات، قند و شکر و اقلام خوراکی و بهداشتی، کیفیت پخت نان و غیره نباید مردم دغدغه داشته باشند و امنیت بازاریان نیز باید تامین گردد تا در شرایط مختلف با آسانی و در کمال امنیت به فعالیت های کسب و کار بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha