• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99062518888
  • خبرنگار : 50189

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان:

هیچ یک از شهرهای استان کرمان سرانه فضای سبز متناسب با استانداردهای شهری ندارند

هیچ یک از شهرهای استان کرمان سرانه فضای سبز متناسب با استانداردهای شهری ندارند

ایسنا/کرمان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با بیان اینکه زباله و سگ‌های بلاصاحب چالش‌های جدی محیط زیست در شرایط کنونی هستند، تصریح کرد: آتش زدن زباله تخلف محسوب می شود ضمن آنکه شاهد هستیم متاسفانه چرای دام در این زباله‌ها صورت می‌گیرد که اگر نگاه مسئولانه داشته باشیم و تصور کنیم که از شیر و گوشت این دام‌ها فرزندانمان تغذیه می‌کنند حتما برای جلوگیری از آن اقدام می‌کردیم.

"مرجان شاکری" پیش از ظهر امروز ۲۵ شهریورماه در همایش شهرداران سراسر استان کرمان گفت: در هیچ یک از شهرستان‌های استان کرمان سرانه فضای سبز متناسب با سرانه استاندارد شهری نداریم و تنها سرانه فضای شهر زرند تا حدودی مناسب است.

وی با بیان اینکه زباله و سگ‌های بلاصاحب چالش‌های جدی محیط زیست در شرایط کنونی هستند، تصریح کرد: آتش زدن زباله تخلف محسوب می شود ضمن آنکه شاهد هستیم متاسفانه چرای دام در این زباله‌ها صورت می‌گیرد که اگر نگاه مسئولانه داشته باشیم و تصور کنیم که از شیر و گوشت این دام‌ها فرزندانمان تغذیه می‌کنند حتما برای جلوگیری از آن اقدام می‌کردیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در ادامه از مشکلات کشتارگاه‌ها گفت و اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر در بحث کشتارگاه‌های شهرداری ها به صورت جدی با شهرداری ها به مشکل برخورد کرده و یک تقابلی بین محیط زیست و شهرداری ها در این زمینه ایجاد شده است که انتظار می رود مانند شهرداری بردسیر که اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است، سایر شهرداری های استان نیز با محیط زیست تعامل داشته باشند.

شاکری تاکید کرد: ما توقع نداریم که مشکلات یک روزه حل شود اما بدانید که پسماندها شاید هم اکنون مشکلاتی برای ایجاد نکنند اما قطعا در سال‌های آینده با مشکلاتی در این راستا مواجه خواهیم شد لذا شهرداران به بازیافت پسماند توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha