• چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99062619809
  • خبرنگار : 50182

رییس بیمارستان فارابی کرمانشاه:

بیماران "روان" و "کرونا" جداگانه پذیرش می‌شوند/ مراجعه 12 هزار بیمارِ مشکوک به کرونا

بیماران "روان" و "کرونا" جداگانه پذیرش می‌شوند/ مراجعه 12 هزار بیمارِ مشکوک به کرونا

ایسنا/کرمانشاه رییس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به اختصاص 160 تخت این بیمارستان به بیماران کرونایی، گفت: بیماران روان و مغز و اعصاب جدا از بیماران کرونایی در بیمارستان پذیرش می شوند و بخش های بستری آنها نیز کاملا مجزا بوده و جای نگرانی نیست.

دکتر پیام محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به قدمت بیش از 40 ساله بیمارستان فارابی، گفت: این بیمارستان یکی از قدیمی ترین بیمارستانها در بحث درمان بیماران اعصاب و روان است و از استانداردهای خوبی در این زمینه برخوردار است.

وی با اشاره به استقرار 270 تخت بستری در بیمارستان فارابی گفت: این بیمارستان مرکز درمان بیماران مغز و اعصاب است و پنج بخش روانپزشکی و نیز یک بخش مغز و اعصاب در آن فعال است.

محمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون 10 متخصص مغز و اعصاب، 14 روانپزشک و 15 روانشناس در این بیمارستان فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به راه اندازی مرکز درمان سکته حاد مغزی در این بیمارستان، گفت: این مرکز تکمیل شده، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و اختصاص بخشی از بیمارستان به درمان بیماران کرونایی، فعلا فعالیت آن متوقف شده و این دسته از بیماران هم اکنون در بیمارستان امام رضا (ع) پذیرش می شوند.

رییس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به اختصاص 160 تخت این بیمارستان به درمان بیماران کرونایی، گفت: از زمان شیوع کرونا بیمارستان گلستان و بخشی از بیمارستان فارابی به عنوان بیمارستان های خاص بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و در حال حاضر بیش از نیمی از تخت های فارابی به درمان این بیماران اختصاص داده شده است.

محمدی با اشاره به مراجعات روزانه بیماران مشکوک به کرونا به این بیمارستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود 12 هزار نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه همچنان بیماران مغز و اعصاب در این بیمارستان پذیرش می شوند، گفت: در حال حاضر محل مراجعه و بخش های پذیرش این دسته از بیماران با بیماران کرونایی کاملا جداست و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha