• جمعه / ۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99070402620
  • منبع : دانشگاه جامع علمی کاربردی

اجرای ۴۰ عنوان برنامه‌ مجازی برای هفته دفاع مقدس در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی

اجرای ۴۰ عنوان برنامه‌ مجازی برای هفته دفاع مقدس در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، به تشریح برنامه‌های ایام هفته دفاع مقدس در مراکز آموزشی دانشگاه‌ جامع علمی استان آذربایجان شرقی پرداخت و بر اجرای هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها تأکید کرد.

فرزان قالیچی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به اهمیت گرامیداشت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، گفت: پیشرفت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی، نتیجه مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس بوده و لازم است این موضوع به تفصیل در دانشگاه‌ها تبیین شود.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، قرار است 40 عنوان برنامه در مراکز آموزش علمی کاربردی استان و واحد استانی برگزار شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی، قالیچی به بخشنامه ستاد مقابله با کرونای استان اشاره کرد و گفت: به دلیل مقابله با شیوع کرونا و خطرات احتمالی آن، تمامی مراسم‌ها به صورت مجازی از طریق سامانه LMS برگزار خواهد شد تا تمامی دانشجویان و مدرسان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: حضور مدرسان ایثارگر دفاع مقدس، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس جهت خاطره‌گویی به دانشجویان به صورت فایل صوتی و تصویری در فضای مجازی، برگزاری مسابقات مختلف با موضوع دفاع مقدس از طریق فضای مجازی و پیامک، برگزاری مراسم بزرگداشت و تکریم از خانواده‌های گرانقدر شاهد و ایثارگر به صورت نمادین، برگزاری جلسات و نشست‌های غیرحضوری از طریق ویدئو کنفرانس جهت تبیین نقش دانشگاه و دانشجویان در دفاع مقدس و به ویژه توانایی‌های علمی و مهارتی دانشگاه‌ها در کمک به انجام عملیات‌ها و پشتیبانی از رزمندگان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان این‌که محتواهای صوتی، تصویری و متن جهت بارگذاری در فضاهای مجازی موجود توسط کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی نیز تدوین و تهیه خواهد شد، ادامه داد: معرفی فیلم‌های مرتبط با دفاع مقدس و ایثارگران (از جمله معرفی فیلم سینمایی "روز سوم" – فیلمی از محمد حسین لطیفی)، برگزاری مسابقه طناب زنی مجازی، مزین نمودن مرکز آموزش به تصاویر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، پیام گذاری و معرفی دانشجویان و دانش آموزان شهدای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با عنوان (همکلاسی آسمانی)، برگزاری مسابقه کتابخوانی آشنایی با دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه آفتاب در جبهه به صورت حضور و مجازی از سایر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha