• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99070503280
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاندار اردبیل خبرداد

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل، گفت: برای تکمیل این باند حدود۹۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

اکبر بهنامجو پنجم مهرماه در بازدید از روند اجرای باند فرودگاه اردبیل اظهار کرد: برای اجرای باند اصلی فرودگاه اردبیل که از ۲ سال گذشته عملیات آن در حال انجام است، تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر فرودگاه اردبیل به لحاظ مشخصات  فنی در حال ارتقا بوده و بهسازی بوده است، خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات بهسازی باند فرودگاه، پروازهای بیشتری را در استان شاهد خواهیم بود و خدمت‌رسانی به گردشگران و مردم استان با کیفیت بهتر ارائه می‌شود.

به گفته استاندار اردبیل عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به شکل تخصصی در حال انجام است به طوری که  اقداماتی در روند آسفالت انجام شده که طول عمر آسفالت به ۳۰ سال برسد و در این مدت مشکل اساسی برای باند فرودگاه نخواهیم داشت.

بهنامجو ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان تامین اعتبار برای دستگاه‌های ناوبری فرودگاه و ارتقا و تقویت سامانه آیرلس اختصاص یافته است.

وی با اشاره به افتتاح ترمینال اصلی فرودگاه در سال گذشته، یادآور شد: ظرفیت این ترمینال در حد استانهای با جمعیت بالاتر است که مشابه آن در کمتر استانی وجود دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به برقراری پروازهای فرودگاه پارس‌آباد از سال گذشته، اظهار کرد: در این فرودگاه نیز در راستای افزایش پرواز و هم تقویت مشخصات فنی آن تلاش می‌شود.

بهنامجو بیان کرد: مطالعات اولیه توسط شرکت فرودگاه‌های کشور به اتمام رسیده و بخش سوخت‌رسانی هم در حال تهیه بخش های اجرایی است.

وی گفت: با مدیریت مناسب مدیریت فرودگاه‌های استان از محل منابع داخلی، بهسازی محیطی این فرودگاه انجام می شود تا در سطح یک فرودگاه آبرومند ارائه خدمت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha