• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۲۲:۱۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99070604621
  • منبع : نمایندگی اردبیل

ولایت و رهبری یکی از مؤلفه‌های پیروزی ما در دفاع مقدس بود

ولایت و رهبری یکی از مؤلفه‌های پیروزی ما در دفاع مقدس بود

ایسنا/اردبیل مسئول ستاد کنگره شهدا و سرداران شهید استان اردبیل گفت: ولایت و رهبری یکی از مؤلفه‌های پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

سردار غلام‌عسگر کریمیان ششم مهرماه در نشست بسیجیان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: در زمان دفاع مقدس هم سلسله‌مراتب فرماندهی ولایی بود و هم ارتباط معنوی بین امام، رزمندگان و مردم وجود داشت.
وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین عوامل پیروزی رزمندگان ما توکل بود، اظهار کرد: اخلاص در عمل هم از مؤلفه‌های دیگر پیروزی و علت و مؤلفه دیگر پیروزی رزمندگان ما تلاش بود که اخلاص بدون تلاش کفایت نمی‌کند.
مسئول ستاد کنگره شهدا و سرداران شهید استان اردبیل اضافه کرد: توسل به ائمه اطهار و مقاومت از دیگر مؤلفه‌های پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.
کریمیان با اشاره به اینکه جنس دفاع مقدس از جنس عاشورا بود، ادامه داد: اتفاقات کربلا در کربلای ایران تکرار شد.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از تحمیل جنگ به ایران مهار و کنترل انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: دشمنان اصلاً فکر نمی‌کردند که با چنین مقاومتی روبرو شوند اما عنایت خداوند متعال و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پیوند بین مردم و مسئولان خدوم سبب شد که محاسبات دشمن درست از آب در نیاید.
کریمیان اظهار کرد: اطلاق نام جنگ به دفاع مقدس صحیح نیست چرا که جنگ ما، جنگ حق و باطل و جنگ حسینیان زمان با یزیدیان زمان بود.
عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رزمندگان و شهدا تا پای جان از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را بکنیم که شرمنده شهدا و رزمندگان و ایثارگران نباشیم، تصریح کرد: این برنامه با همکاری پایگاه مقاومت، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود، ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی نتوانستیم همه را به برنامه دعوت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha