• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99070906544
  • خبرنگار : 50130

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

اخلاق کارگزاران و مدارا با ارباب رجوع امری مهم است

اخلاق کارگزاران و مدارا با ارباب رجوع امری مهم است

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان اخلاق کارگزاران و مدارا با ارباب رجوع را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: اهتمام به امر مسلمانان و با احترام رفتار کردن با ارباب رجوع در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیرامون برنامه‌های ملی و مذهبی نیمه دوم سال‌جاری در جمع مدیران ادارات استان، اظهار کرد: رویکرد فرهنگی و تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی جزء مهم‌ترین اولویت‌ها در استان است چرا که بعد فرهنگی برنامه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی کیفیت برنامه‌های فرهنگی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال‌جاری آیین‌های اربعین، ۱۳ آبان، هفته وحدت، ۱۶ آذر، نهم دی و ۲۲ بهمن را در پیش رو است اظهار کرد: این مراسم‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی به دیدگاه مقام معظم رهبری در توصیف روحانی، هدایت‌گری فکری و اعتقادی، هدایت سیاسی، خدمات‌رسانی اشاره کرد و گفت: غم‌گساری از مردم جزو وظایف روحانیون است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به روایات قرآنی در این زمینه بیان کرد: هر کس صبح کند و تنها دغدغه‌اش دنیا باشد به خدا اتصال و بهره معنوی نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، وی خاطرنشان کرد: کسی که به امر مسلمانان اهتمام نداشته باشد مسلمان نیست در این راستا خدمت‌رسانی به مردم باید سرلوحه کاری مدیران و مسولان ادارات قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اخلاق کارگزاران و مدارا با ارباب رجوع را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: اهتمام به امر مسلمانان و با احترام رفتار کردن با ارباب رجوع در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha