• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99070906588
  • خبرنگار : 50214

رئیس شورای اسلامی استان یزد خبر داد

اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در اولویت فعالیت‌های شورا

اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در اولویت فعالیت‌های شورا

ایسنا/یزد رئیس شورای اسلامی استان یزد در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری، خاطرنشان کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در همه شهرستان‌های استان در دستورکار و اولویت فعالیت‌های شورا قرار دارد.

«سیدمحمود میرابوالقاسمی» در نشست مشترکی با «اصغر ریاضتی» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ‌و با حضور اعضای شورا در استانداری یزد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز ملی آتش‌نشان یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهیدان آتش‌نشان را گرامی داشت و گفت: واژه‌ای برای وصف شهیدان وجود ندارد.

وی موضوع آب را در استان یزد موضوع بسیار مهمی دانست و ادامه‌داد: شرکت آب و فاضلاب شهری نیز به جهت آن که با سلامت مردم در ارتباط است رابطه فراوانی با آنها دارد و دارای وظایف و مسئولیت خطیری است.

نماینده مردم استان یزد در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در همه شهرستان‌های استان و به ویژه مناطق کمتر برخوردار در دستورکار و اولویت‌های فعالیت‌های شورا قرار دارد.

میرابوالقاسمی افزود: شرکت آبفا یزد می‌تواند با حمایت و تعاملی که شورای اسلامی استان با این شرکت دارد، خدمات دهی خوبی را به شهروندان و مردم استان داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی استان با اشاره ‌به این که ۴۹ درصد سهام شرکت آبفا مربوط به شهرداری‌هاست، خواستار اصلاح اساسنامه شرکت و حضور یکی از اعضای شورا در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری شد.

میرابوالقاسمی در پایان سخنان خود از خدمات «حسن محمدی» نماینده مردم شهرستان بافق در شورای اسلامی استان تجلیل کرد و برای «محمد رنجبر» نماینده جدید مردم بافق در شورای استان در انجام خدمت صادقانه به مردم آرزوی توفیق کرد.

«اصغر ریاضتی» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیز در این نشست به جایگاه ویژه شورای اسلامی استان اشاره کرد و گفت: شورای استان می‌تواند یاریگر شرکت آبفا یزد در ارائه خدمات بهتر به مردم باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، این مسئول خاطرنشان ‌کرد: ٣٠ درصد شبکه آبرسانی استان نیاز به اصلاح و بازسازی دارد که ۱۰ درصد آن مربوط به فرسودگی شبکه ها و انشعاب‌هاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha