• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99071007635

فرماندار ویژه شهرستان لارستان:

لزوم تامین خودروهای آتش‌نشانی و حمل زباله برای روستاهای لارستان

لزوم تامین خودروهای آتش‌نشانی و حمل زباله برای روستاهای لارستان

ایسنا/فارس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، تامین قیر رایگان، خودروهای آتش‌نشانی و حمل زباله و دستگاه‌های دمنده هوا را از نیازهای اولویت‌دار دهستان‌های این شهرستان دانست و بر ضرورت تامین این نیازها تاکید کرد.

جلیل حسنی در آئین قدردانی از شهرداران و دهیاران بخش مرکزی لارستان که با حضور مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری فارس، امام جمعه لار و امام جمعه اهل سنت بخش مرکزی و دیگر مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، گفت: خدا را شکر زیرساخت برای آسفالت در بسیاری از روستاها و بخش های لارستان، انجام شده است اما به دلیل تخصیص نیافتن قیر رایگان، اقدامات عمرانی رها شده و امکان دارد به مرور زمان این زیرساخت‌ها از بین برود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، حسنی اختصاص ماشین آتش نشانی را نیاز دیگر روستاهای لارستان برشمرد و افزود: ایستگاه آتش نشانی در برخی بخش‌ها توسط خیرین احداث شده، اما امکانات و تجهیزاتی در اختیار این مناطق قرار نگرفته است.

فرماندار ویژه لارستان همچنین خواستار اختصاص ماشین‌های حمل زباله به روستاها شد و اضافه کرد: روستاها و بخش های لارستان به دلیل استهلاک ماشین آلات، تامین و جایگزینی تجهیزات جدید یک نیاز ضروری است.

حسنی با اشاره به اینکه پیگیری برای ایجاد مجتمع‌های دامداری با استفاده از دامداری‌های کوچک روستایی یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود، گفت: از مسئولان استان فارس تقاضا داریم که در این موضوع یاریگر ما باشند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه وقوع حریق در مراتع و اراضی طبیعی خصوصا ارتفاعات از مشکلاتی‌ست که به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی، پیش روی لارستان قرار دارد، خواستار اختصاص اعتبار برای خرید دستگاه‌های دمنده هوا برای مقابله با حوادث آتش‌سوزی شد.

بر پایه این گزارش، قدردانی و تجلیل از خانواده شهید طاهری به عنوان شهید شاخص بخش مرکزی لارستان، محمدرضا نغمه‌سنج جانباز دوران دفاع مقدس، مسئولان ستاد مقابله با کروناویروس، شهرداران و دهیاران بخش مرکزی، پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha