• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99071410780
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون عمرانی استاندار سمنان تاکیدکرد:

لزوم تسریع در فرآیند بیمه ‌منازل مسکونی روستاییان در استان سمنان

لزوم تسریع در فرآیند بیمه ‌منازل مسکونی روستاییان در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم تسریع در روند تحت پوشش قرارگرفتن ‌منازل مسکونی روستاییان استان به منظور جبران خسارت در مواقع بحران و بروز خسارت، تاکید کرد.

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری سمنان  ۱۴ مهر در جلسه مقاوم سازی و توسعه پوشش بیمه ای مسکن روستایی استان با بیان اینکه بیمه و تاثیرات مثبت آن امروز در جامعه ما بحثی انکار ناپذیر است، اظهار کرد: بیمه اطمینان خاطر بسیارمطلوبی است که در مواقع بحران دستیابی به حداقل ها را ممکن‌می سازد و در همین راستا لازم است تا منازل مسکونی روستایی استان تحت پوشش این مهم قرار ‌گرفته و روند امور در این خصوص تسریع شود.
وی با بیان اینکه کشور ما مستعد بروز بالغ بر ۶۵ درصد حوادث غیرمترقبه و طبیعی و از جمله سیل و زلزله و ... است ادامه داد: بروز حوادث طبیعی و وارد آمدن خسارت و آسیب های های جانی و مالی دو امر به هم پیوسته است که توجه به مبحث بیمه و تحت پوشش قرار گرفتن منازل مسکونی و وسایل زندگی، می تواند در مواقع بحران و آسیب، بخشی از خسارت های وارد آمده را جبران کند و این ‌مهم توجه به امر بیمه را در کشور ما بیش از پیش نمایان می‌سازد.
فخری تصریح کرد: طی سال گذشته دو مورد از شهرداری های استان نسبت به بیمه تمامی منازل مسکونی شهر اقدام کردند که امری بسیارمطلوب است و این مهم باید با گستردگی بیشتری در کل استان پیگیری شود.
معاون استاندار سمنان اظهار کرد: امروز در بحث توسعه پوشش بیمه منازل مسکونی روستایی در استان، به یک همکاری، تفاهم و وحدت همراه با پشتکار و اراده ویژه نیازمندیم تا در خصوص عمل به تعهدات این حوزه موفق شویم.
وی بر ضرورت گسترش بیشتر بیمه منازل و حوادث در استان تاکید و خاطرنشان کرد: این بیمه باید با نازلترین قیمت ممکن و بهترین خدمات، در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان سخنان خود با بیان اینکه ورود به بحث بیمه و مسائل مالی مرتبط با آن، هزینه نیست و نوعی سرمایه گذاری برای برگشت منابع مالی از دست رفته در مواقع بحران است، از مسئولین و دستگاه های متولی این بخش در استان خواست:، تمامی اهتمام و تلاش و کوشش خود را برای تحقق هرچه سریعتر پوشش بیمه ای منازل روستایی استان به کار گیرند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha