• پنجشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99071712887
  • خبرنگار : 50188

رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع):

بخش آی سی یو(ICU)بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)رفسنجان دیگر گنجایش پذیرش بیماران کرونایی را ندارد

بخش آی سی یو(ICU)بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)رفسنجان دیگر گنجایش پذیرش بیماران کرونایی را ندارد

ایسنا/کرمان رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد و گفت: بخش آی سی یو بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان دیگر گنجایش پذیرش بیماران کرونایی را ندارد.

" علی موسوی" صبح امروز ۱۷ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از مرز ۵۰ نفر و تعداد بیماران بدحال از مرز ۱۰ نفر گذشته است.

وی تصریح کرد: در بخش آی سی یو(ICU) تعداد تخت محدود است و دیگرامکان این که ما بتوانیم خدمت رسانی به بیماران را داشته باشیم نداریم که در این رابطه تصمیم گرفتیم بیماران آی سی یو را به مرکز بحران انتقال دهیم.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر بیماران بستری غیر بحرانی نیز ۳۸ نفر مبتلا به کرونا در بخش های داخلی و ۱۰ نفر در اورژانس تنفسی هستند که این تعداد رو به افزایش است.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان با ابراز تاسف از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برخی از همشهریان تصریح کرد: موج سوم کرونا وضعیت بحرانی را در شهر رفسنجان رقم زده و آمار بیماران به شدت رو به افزایش است و خطرات جانی همشهریان را تهدید می کند.

موسوی افزود: این تهدید فقط برای افراد دارای بیماری زمینه ای نیست و همه در معرض خطر هستیم حتی تعدادی از کارکنان، پرستاران و پزشکان این بیمارستان نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به فصل برداشت پسته باید بیشتر به رعایت پروتکل ها ی بهداشتی به خصوص در مکان های عمومی دقت شود و از همشهریان تقاضا داریم کادر درمان را یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha