• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99072014591
  • خبرنگار : 50167

برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی هنری چهل سالگی دفاع‌مقدس در زنجان

برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی هنری چهل سالگی دفاع‌مقدس در زنجان

ایسنا/زنجان جشنواره تولیدات فرهنگی هنری چهل سالگی دفاع‌مقدس به صورت مجازی در استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس و برای گرامی‌داشت یاد و خاطره ایثارگری حماسه‌سازان هشت سال دوران دفاع‌مقدس و حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی - انقلابی ملت قهرمان ایران جشنواره تولیدات فرهنگی - هنری چهل سالگی دفاع‌مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

به روزرسانی فعالیت‌ها، اقدامات و تولیدات فرهنگی و هنری منبعث از دفاع‌مقدس، از اهداف جشنواره تولیدات فرهنگی - هنری چهل سالگی دفاع‌مقدس است که به همت معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اجرا می‌شود.

دفاع‌مقدس و امیدآفرینی، دفاع‌مقدس و بیداری اسلامی، دفاع‌مقدس و دانش و پیشرفت علمی و دفاع‌مقدس و ولایت‌مداری، دفاع‌مقدس و تربیت جوان مومن و انقلابی، دفاع‌مقدس و بسیج دفاع‌مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع‌مقدس و استکبارستیزی و دفاع‌مقدس و بازدارندگی، از جمله محورهای این جشنواره محسوب می‌شود.

هنرمندان و علاقه‌مندان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌توانند تولیدات خود را بر اساس محورهای اعلام شده در بخش‌های پوستر، اینفوگرافیک، عکس، نماهنگ، شعر، سرود، فیلم‌نامه، خاطره‌گویی کوتاه و دلنوشته به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به نشانی @festivalTDM۴۰  ارسال کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کرده و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصارالمهدی (عج) تحویل دهند. علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان‌ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به یکی از روش‌های اعلام شده ارسال و در ارتقای تولیدات فرهنگی و هنری دفاع‌مقدس و کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نقش‌آفرینی کنند.

گفتنی است، بخش ویژه این جشنواره به ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری خلاقانه، نو و ابتکاری در راستای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار و آثار پس از بررسی، تقدیر ویژه می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha