• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99080100246
  • خبرنگار : 50163

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت:

بحث جوانان نباید به حاشیه رانده شود

بحث جوانان نباید به حاشیه رانده شود

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جوانان و حل مشکلات آن‌ها توجه ویژه وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (اول آبان‌ماه) در آیین بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های ورزشی استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان و میزبانی شهرستان سلطانیه انجام شد، با اشاره به ادغام تربیت‌بدنی و ستاد جوانان برای تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان با بیان اینکه باید به جوانان توجه بیشتری شود، افزود: ادغام این دو سازمان نباید بحث جوانان و مشکلات آنان را به حاشیه ببرد.

وی تاکید کرد: با اهتمام جدی‌تر امیدواریم توجه بیشتری به حوزه جوانان وجود داشته باشد و با همت همه مسئولان، بخشی از مشکلات جوانان این مرز و بوم مرتفع شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در ایام کرونایی بسیاری از سالن‌های ورزشی در کشور تعطیل است، ادامه داد: باید تلاش شود به ورزش قهرمانی در این دوران آسیبی وارد نشود.

این مسئول، با بیان اینکه با تعطیلی سالن‌های ورزشی و کاسته شدن از ترددهای افراد در بیرون از خانه‌ها در ایام کرونا شاهد افزایش وزن و تهدید سلامت هستیم، بیان کرد: برای غلبه بر این مشکل نیز، نیاز به ابتکار و خلاقیت در حوزه ورزش‌های همگانی داریم تا این ورزش‌ها به شکل ورزش خانگی برگزار شود تا در طولانی مدت سلامت جامعه آسیب نبیند.

شجاعی با اشاره به همت بالای خیرین برای احداث پروژه ورزشی سالن خیرساز این شهرستان، عنوان کرد: این پروژه در عرض هفت ماه احداث شد که برخورداری از کیفیت بالا از ویژگی‌های این پروژه در کنار سرعت ساخت آن است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در همه حوزه‌ها  با همه توان در خدمت مردم هستیم، یادآور شد: امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه‌ها مایه خیر و برکت برای استان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha