• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99080100516
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد:

پلمب ۴۰ باشگاه ورزشی ایلام به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

پلمب ۴۰ باشگاه ورزشی ایلام به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:۴۰ باشگاه ورزشی متخلف در این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای ستاد مقابله با شیوع کرونا جهت پلمب به دستگاه قضا معرفی شده است.

دکتر "مظفر علی شایی" در نشست خبری با اصحاب رسانه که بصورت مجازی برگزار شد، در پاسخ به سوالات ایسنا، اظهار کرد: تا پایان سال گذشته ۳۱ هزار و ۵٠٠ ورزشکار سازمان یافته در سطح استان فعالیت داشتند که امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس به حدود یک پنجم کاهش یافته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا به باشگاههای ورزشی استان گفت:  ۹۳۷ باشگاه ورزشی برای دریافت این تسهیلات در سامانه وزارت ورزش و جوانان و کارا ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۱۰ مورد به بانک معرفی شده و  ۲۱۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

علی شائی عنوان کرد: تاکنون ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان از طریق بانک‌های عامل استان به این تعداد باشگاه ورزشی و مربی پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس و در راستای عمل به مصوبات ستاد مقابله با کرونا ، بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان تداوم خواهد داشت و در صورت عدم توجه به این مصوبات با متخلفان برخورد قانونی می شود.
 

علیشایی گفت: در همین راستا ۴۰ باشگاه ورزشی متخلف در این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای ستاد مقابله با شیوع کرونا جهت پلمب به دستگاه قضا معرفی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام یکی از مهمترین اولویت های این اداره را توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و افزود: در این راستا تا قبل از شیوع کرونا با همکاری هیات‌های ورزشی استان هر هفته یک ورزش عمومی و همگانی در سطح استان برگزار شده است.

علی شائی توسعه ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار استان را یکی دیگر از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و گفت: تاکنون ۳۷ خانه ورزش روستایی تجهیز شده که تلاش می شود  این تعداد تا پایان سالجاری به ۱۰۰ خانه افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha