• پنجشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99080805143
  • خبرنگار : 50223

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

برخورد بدون ملاحظه نیروی انتظامی با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند

برخورد بدون ملاحظه نیروی انتظامی با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام ظرفیت‌های مردمی و حکومتی برای کنترل کروناویروس در این استان پای کار بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز پنجشنبه هشتم آبان ماه در نشست ستاد مدیریت کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همه دستگاه‌ها باید به شکل میدانی عمل کنند.
وی با بیان اینکه وضعیت کنترل شیوع کرونا خوب نیست و روز به روز خطرناک‌تر می‌شود، اظهارکرد: اگر شرایط فعلی ادامه پیدا کند به یک جای غیرقابل کنترل خواهیم رسید.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زحمت‌های زیادی در مقابله با کرونا کشیده شده و تلاش‌های زیادی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: کار از موعظه و توصیه گذشته و وضعیت فعلی شیوع کروناویروس در استان خطرناک است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه باید تصمیمات قاطع حاکمیتی در مقابله با کرونا اعمال شود، تصریح کرد: راه اندازی فوری قرارگاهی با هدف پوشش ظرفیت‌های مصوبه‌ای ستاد کرونا در استان ضروری است.
وی ادامه داد: محدودیت‌های اعلام شده ستاد کروناویروس باید به شکل همه جانبه اجرایی شود.
حسینی خواستار پوشش برنامه‌ها و پروتکل‌ها با استفاده از ظرفیت محلات شد و عنوان کرد: می‌توان با تشکیل تیم‌های مدیریت و مقابله در محلات هدف جلوگیری از شیوع کرونا را رقم زد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار پایش افراد مبتلا به کروناویروس برای رعایت دوران قرنطینه شد.
حسینی با تاکید بر کمک‌های مومنانه خواستار مدیریت مناسب و توزیع هدفمند این ظرفیت‌ها در بین افراد نیازمند بر اساس نگاه قرارگاهی شد.
به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در کنار این بسته‌های حمایتی می‌توان ظرفیت‌های فرهنگی- آموزشی- معنوی با توزیع کتاب و بروشور دیده شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:  باید با متخلفان کرونایی که پروتکل‌های بهداستی را رعایت نمی کنند برخورد شود چراکه منشا وضعیت فعلی کرونایی استان تجمعات، ماسک نزدن و رعایت نکردن فاصله گذاری است.
حسینی افزود: نیروی انتظامی بدون هیچ ملاحظه ای با تجمعات و مراسم عروسی و عزا و تشییع جنازه که جان و سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha