• سه‌شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۹ / ۲۳:۵۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99081308630
  • خبرنگار : 50388

موفقیت دولت یازدهم و دوازدهم در توسعه روستایی

موفقیت دولت یازدهم و دوازدهم در توسعه روستایی

ایسنا/سیستان و بلوچستان سخنگوی دولت در سفر به سیستان و بلوچستان از دولت یازدهم و دوازدهم به عنوان موفق ترین دولت ها در گسترش زیرساخت های جاده ای و ریلی، آب، برق و گاز در روستاهای کشور نامبرد که در زمینه توسعه روستایی سرآمد است.

به گزارش ایسنا علی ربیعی با حضور در بخش بنت نیک‌شهر در جنوب سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی دبیرستان شبانه روزی دخترانه روستای دَستگِرد اظهارکرد: دولت یازدهم و دوازدهم در گسترش زیرساخت های جاده ای و ریلی، آب، برق و گاز در روستاهای کشور و در یک کلام توسعه روستایی از موفق ترین دولت ها بوده است.

وی با بیان اینکه اتصال زیرساخت ها به سبب نقش مهم در معیشت و زندگی مردم یکی از لوازم توسعه پایدار در کشور است ، گفت: برای توسعه به معنای اعم و توسعه روستایی به طور اخص نیازمند زیرساخت کافی، نظام تأمین مالی مناسب، نظام رفاهی مناسب و سیاست‌های معطوف به تولید اقتصادی متناسب با شرایط محلی هستیم.

ربیعی  با اشاره به اینکه راه بی بدیل توسعه از مهارت آموزی می گذرد، تصریح کرد: در این راستا افزایش مهارت بویژه مهارت های فنی با توجه به مزیت های منطقه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

توجه ویژه دولت به توانمندسازی بانوان

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با اشاره به توجه ویژه دولت به توانمندسازی بانوان گفت: در سطح ملی و با همین نگاه ۳۳ درصد پست های مدیریتی دولت در اختیار بانوان است.

 ربیعی اضافه کرد: مطالعات دولت نشان می دهد دختران این منطقه با موانع فرهنگی متعدد و فقر و محرومیت رو به رو هستند و ساخت این دبیرستان شبانه روزی در هفته وحدت گامی در جهت محرومیت زدایی و رفع موانع فرهنگی دختران این خطه خواهد بود. در همین راستا مجتمع شبانه روزی دستگرد بنت با هزینه ۱۰ میلیارد تومانی و با زیربنای یکهزار و ۲۵۰ مترمربع و مدرسه ۸۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

ربیعی بعد از این مراسم با مردم و اهالی روستای بنت و شورای روستا دیدار و گفت وگوی صمیمانه ایی انجام داد و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات آنان قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha