• چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99081409397
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار اصفهان:

فاز دوم نمایشگاه بین المللی اصفهان مهر ماه آینده آغاز می شود

ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: با حمایت تمام اعضا و شرکای این نمایشگاه و اتاق بازرگانی، مهر ماه سال آینده فاز دو نمایشگاه آغاز شود، چرا که زیرساخت ها برای فاز دو مهیا است.

قدرت الله نوروزی (شامگاه چهارشنبه- ۱۴ آبان ماه) در آیین افتتاح محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی استان اصفهان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران محدودیت های شدید کرونا با حضور حداقلی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، با بیان اینکه با افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان، آفتاب اقتصاد از شرق اصفهان طلوع می کند، اظهار کرد: به طور قطع اگر شرایط مهیا بود، این طرح امشب باید با حضور با مقامات ملی افتتاح می شد، اما امروز این افتتاح مقدمه ای است تا بعدا به صورت ویدئو کنفرانس و یا با حضور رسمی مقامات ملی افتتاحیه بزرگی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، شهردار اصفهان گفت: اکنون نمایشگاه بین المللی اصفهان از یک سو در مجاورت گذر شرق و از سوی دیگر در کنار رینگ چهارم، فرودگاه اصفهان و سالن اجلاس است و امیدواریم تمام تجار و بازرگانان در این فضا بتوانند هنر و تولیدات خود را به نمایش بگذارند.

وی بهره برداری از نمایشگاه بین المللی اصفهان را بیانگر فعال شدن اقتصاد شهر، اشتغال و رونق کسب و کار و پیشه دانست و گفت: سه سال پیش عنوان کردم که این پروژه باید در اولین فرصت تکمیل شود و خوشبختانه امروز ساخته و به بهره برداری رسیده است.

نوروزی، بهره برداری از پروژه نمایشگاه را یک نمونه از کارهای بزرگ مدیریت شهری و شورای شهر اصفهان عنوان کرد و گفت: در آینده نزدیک پروژه‌های بزرگی همچون سالن اجلاس، سالن اجتماعات گلستان شهدا، مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی، جاده فرزانگان و ... به صورت رسمی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه پروژه خط دو مترو اصفهان نیز با قدرت در حال اجرا است، تاکید کرد: اجرای این طرح ها نشان از وحدت و انسجام برای پیشرفت شهر و کشور است و از فعالانی که شهر را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده اند، تشکر می کنم.

شهردار اصفهان به مردم وعده داد با حمایت تمام اعضا و شرکای این نمایشگاه و اتاق بازرگانی، مهر ماه سال آینده فاز دو نمایشگاه آغاز شود، چرا که زیرساخت ها برای فاز دو مهیا است و امیدواریم این پروژه ها میوه خود را در آینده بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha