• پنجشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99082920295
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فعالیت‌های دانشگاه اصفهان از اول آذر دورکاری و مجازی است

فعالیت‌های دانشگاه اصفهان از اول آذر دورکاری و مجازی است

ایسنا/اصفهان دانشگاه اصفهان اعلام کرد که تمام فعالیت‌های این دانشگاه از روز شنبه اول آذرماه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و دورکاری خواهد بود.

مصوبه هیات رئیسه دانشگاه اصفهان در خصوص دورکاری پرسنل در آذر ماه ۱۳۹۹ اعلام شد و بر اساس آن انجام امور به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در اطلاعیه دانشگاه اصفهان آمده است که بر مبنای اجرای بخشنامه اعلام شده از سوی ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور از اول آذر ماه به مدت دو هفته مطرح شده است و باتوجه به وضعیت هشدار قرمز کلانشهر اصفهان، بند ۳-۳ بخشنامه از نظر حضور فیزیکی از تاریخ ۱ /۹/ ۹۹ در دانشگاه اجرا شده و فعالیتها به صورت دورکاری و مجازی خواهد بود.

در جزییات این اطلاعیه اعلام شده است که تمام برنامه ها و فعالیت های آموزشی همچنان به صورت غیرحضوری و مجازی با جدیت ادامه می یابد و  اساتید علاوه بر برگزاری کلاس ها، وظایف خود شامل راهنمایی دانشجویان، رفع اشکال، جلسات دفاعیه و سایر فعالیت های محوله آموزشی و تحقیقاتی را به صورت برخط انجام خواهند داد.

اقدامات ضروری پشتیبانی و اجرایی توسط مدیران واحدها باید به نحوی برنامه ریزی شود که وقفه و خللی در فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ایجاد نشود و ضمنا تمهیداتی اندیشیده شود تا گیرندگان خدمت در استفاده از خدمات ضروری با مشکل و یا عدم دسترسی مواجه نشوند.

حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی، تاسیسات، فضای سبز، دفتر فنی، سامانه های الکترونیکی (فاوا و آموزش های الکترونیک) و دبیرخانه ضروری است.

 حضور دانشجویان در موارد استثناء برای انجام تحقیقات ضروری (مانند آزمایشگاه های تحقیقاتی مرتبط با محیط کشت و رشد در علوم زیستی و امثال آن) توسط مدیر واحد مربوط تصمیم گیری و تمهیدات لازم را می اندیشند و ادامه اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها که ضرورت حضورشان برای عدم وقفه در انجام تحقیقات ضروری باشد سکونت در خانه محسوب شده و بلامانع است.

مبنی بر درخواست دورکاری کارکنان لازم است فرم دورکاری را تمام کارکنان (به جز مشاغل موضوع بند ۴) تکمیل و پس از تائید مدیر واحد به مدیریت منابع انسانی دانشگاه ارسال کنند و تاکید می شود، لازم است کارکنان دانشگاه وظایف محوله در حالت حضوری را به صورت مجازی و تحت نظارت مدیران واحد ها انجام دهند.

دانشگاه اصفهان اعلام کرده که در صورت هرگونه تغییر در وضعیت هشدار کلانشهر اصفهان، نحوه حضور کارکنان اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رییس جمهور، طرح محدودیت‌های جدید و شدید از شنبه اول آذر در سراسر کشور اجرا می‌شود که شامل فعالیت اصناف و مشاغل، محدودیت تردد درون و برون شهری است. براساس آخرین وضعیت مخاطره شیوع کرونا، اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha