• شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99091511587
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

راهکارهای عملیاتی به منظور جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات اتخاذ شود

 راهکارهای عملیاتی به منظور جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات اتخاذ شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر تلاش برای ارائه راهکارهای مناسب برای جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۱۵ آذر در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و آیین رونمایی از تابلو فرش نفیس دستباف منقش به اسامی پنج تن آل عبا و نماد اتحاد بین کشورهای ایران و عراق، به اهمیت رسیدگی به مشکلات ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایام کرونایی نیز تأکید کرد و افزود: از همه مسئولین و مرتبطین با این موضوع انتظار داریم با همفکری و تلاش تصمیمات و راهکارهای مناسب و عملیاتی برای جذب مشارکت های مردمی و نهادینه کردن این سنت حسنه در بین مردم را اتخاذ و اجرایی کنند.

وی اظهار کرد: انسان بوسیله اسباب زیادی می تواند تقرب خود را به درگاه الهی نشان دهد و در این میان  خدمت کردن و تلاش در مسیر قرآن و اهل بیت علیهم السلام بعنوان دو عمل شاخص در این زمینه است که چنانچه اخلاص و نیت الهی در روح این فعالیت ها نهادینه شود میتوان به عنایات الهی امیدوار بود.

وی افزود: قرآت و عترت دو امانت مهم پیامبر گرامی اسلام است و  توفیق خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات برای شما که از مصادیق تلاش در راه آموزه های دینی و نشر ارزش های اهل بیت است. از عنایات خداوند متعال محسوب می شود که  ابتدا باید قدردان لطف الهی باشید و در کنار آن همه تلاش خود را برای بهتر انجام شدن کارها بکار گیرید.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از قالیباف خوش ذوق روستای دیزج دیز که در بافت فرش نفیس منقش به اسامی مطهر پنج تن آل عبا و نماد اتحاد بین ایران و عراق تلاش کردند، افزود: چنین کارهایی یقینا موجب رضایت خداوند متعال و  ائمه اطهار وهمچنین سمبلی برای کارهای نیک و بازسازی های عتبات عالیات خواهد بود که امیدواریم ایشان در مسیر خدمت به اهل بیت خالصانه و مجاهدانه در این مسیر سعادتمند و عاقبت بخیر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha