• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99100705246
  • منبع : شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان:

اصفهان باید به شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی تبدیل شود

اصفهان باید به شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی تبدیل شود

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان از شورای شهر خواست تا توجه ویژه‌ای به توسعه هر چه بیشتر نمایشگاه و ایحاد زیر ساخت‌های حمل و نقل شهری از جمله مترو برای نمایشگاه داشته باشند، چراکه نیاز است شهر اصفهان به عنوان یک شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی شناخته شود.

علی یارمحمدیان امروز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، درباره فعالیت‌های سال‌های گذشته خود، اظهار کرد: طی سه سال و سه ماه گذشته تلاش کردیم هزینه‌های غیرضروری را در شرکت کاهش دهیم، همچنین بیش از ۱۳۰ عنوان نمایشگاه تخصصی با کیفیت مطلوب و در راستای توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی برگزار کردیم. 

وی همچنین درباره ساخت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: در ابتدای فعالیت در نمایشگاه‌ها؛ توقف پروژه و بدهی‌ها موجب مشکلاتی برای شرکت شده بود و ما تلاش کردیم علاوه بر پرداخت بدهی‌ها با انجام قراردادهای متعدد به صورت مدیریت پیمان همزمان زمینه کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در ساخت پروژه را فراهم کنیم و این همه تلاش و کوشش در شرایطی انجام شد که شرایط اقتصادی تحت تاثیر تحریم، رکود، تورم و شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان درباره جایگاه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در آینده،گفت: درخواست بنده این است اعضای شورای شهر اصفهان همچنان توجه ویژه‌ای به توسعه هر چه بیشتر نمایشگاه و ایحاد زیر ساخت‌های حمل و نقل شهری از جمله مترو برای نمایشگاه داشته باشند، چرا که نیاز است شهر اصفهان به عنوان یک شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی شناخته شود.

به گزارش ایسنا، در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، توسط اعضای شورای شهر از علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha