• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99101007211
  • خبرنگار : 30450

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۲میلیارد ریال پروژه برق در کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر امسال

افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۲میلیارد ریال پروژه برق در کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر امسال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۲ میلیارد ریال پروژه در سطح استان طی دهه فجر ۹۹ خبر داد.

"داود راهزادی" در جمع خبرنگاران افزود: ۲۶ پروژه برق در بخش‌های اصلاح، توسعه، احداث، روشنایی معابر، برق رسانی روستایی، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی و رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های برق در هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۲۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
وی تصریح کرد: بیشترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به شهرستان بویراحمد با اعتباری بیش از ۶۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و کمترین آن مربوط به شهرستان باشت با یک پروژه و اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شهرستان کهگیلویه پنج پروژه با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد ریال و در شهرستان گچساران چهار پروژه با اعتباری حدود ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
راهزادی تاکید کرد: همچنین در شهرستان دنا چهار پروژه با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، در شهرستان چُرام ۲ پروژه با اعتباری معادل ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و در شهرستان بهمئی نیز ۲ پروژه با اعتباری معادل ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را به ترتیب ۲۳ و سه پروژه دانست و بیان کرد: اعتبار هزینه و پیش بینی شده برای این پروژه‌ها نیز به ترتیب ۱۷۲ میلیارد و ۴۰ میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تأمین برق شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، توسعه و احداث روشنایی معابر و برق رسانی روستای " لا اسپید " شهرستان کهگیلویه، سه پروژه موردنظر برای کلنگ زنی در دهه فجر امسال است.
به گزارش ایسنا، راهزادی خاطرنشان کرد: در شهرستان باشت پروژه توسعه و احداث شبکه‌های برق روستاهای خوبیارآباد، قاسم آباد تیموری و غورک رستمی در قالب یک قرارداد با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha