• جمعه / ۱۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99101208710
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم در مجلس:

کارخانه شیر خشک بروجرد مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد

کارخانه شیر خشک بروجرد مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه شیر خشک شهرستان مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد.

عباس گودرزی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) که امروز ۱۲ دی‌ماه صورت گرفت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام ۹ دی و هفته بصیرت اظهار کرد: مردم ما در این روز اجازه ندادند که دشمنان برای امنیت ملی و اقتدار این کشور برنامه‌ریزی‌های شومی در ذهن بپرورانند.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: خدا ایشان را عزیز کرد، پول، ثروت، سفره، شعار و حرف ممکن است جمعیت بیاورد ولی به‌صورت موقت اما درگاه محبت قلب و جان انسان بوده و کلیدش فقط در اختیار خدا است اگر خدا اراده کند عزت و محبت می‌دهد و همان‌طور که عالمی را عزادار قاسم سلیمانی کرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: هنوز ما نمی‌توانیم بفهمیم حاج قاسم سلیمانی که بود ولی این‌ها همه آثار و نشانه است یک کسی از دنیا برود و این‌قدر عالمی برایش عزادار شود زمان مشخص می‌کند که این‌ها که بودند.

گودرزی اضافه کرد: باید مسئولین تلاش کنند که امید را به جامعه تزریق کنند چون کلید همه مشکلات امید است و امید باید در شهر جاری و ساری شود.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند که امید مردم را به یاس تبدیل کند کشور آینده روشنی خواهد داشت، کشور جمهوری اسلامی مسیر بلند و افق جهانی را دارد دنبال می‌کند و حتماً سختی‌های نیز دارد اما اگر دست‌به‌دست هم دهیم شاهد این‌گونه کارها خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: مردم خاطره خوبی از کلنگ زنی ندارند و باید تلاش شود این کلنگ زنی به‌زودی عملیاتی شود.

گودرزی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان، اظهار کرد: بیمارستان کوثر با استانداردهای لازم در حال توسعه است که نقش ارزشمندی در بخش درمان شهرستان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی تکمیل شد تجهیزات ام ار ای به این شهر آمد و هم‌اکنون نیز با همت خیرین و پیگیری شبکه بهداشت و درمان کار عملیات بال دوم اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شروع شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: کارخانه شیر خشک بعد از ۳۵ احیا شده که برای این شهرستان یک برند می‌شود و مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد.

گودرزی اضافه کر: یک میلیون تن شیر در روز در این کارخانه پالایش می‌شود و یک زنجیره و یک قطب برای خودش است.

وی بیان کرد: الان شستا ۸۰۰ هزار تن شیر تولید می‌کنند الان نمی‌دانند چکار کنند کارخانه شیر خشک ندارند و برای شستا توجیه اقتصادی دارد.

نماینده مرم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: احیا کارخانه شیر خشک فرایند طولانی داشت تا انجام شد و کارها با پیگیری انجام می‌شود.

گودرزی اظهار کرد: در حوزه‌های شهرستان مختلف کار برای انجام هست که باید پیگیری شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha