• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99101713137

حمایت ۹ میلیاردی وزارت ارتباطات از توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال یزد

حمایت ۹ میلیاردی وزارت ارتباطات از توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال یزد

ایسنا/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اجرایی شدن تفاهم‌نامه توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال و فراخوان گرنت رشد در استان یزد، از حمایت ۹ میلیارد ریالی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۱۶ طرح استان در گام اول خبر داد.

«محمدرضا پاکدل» با اشاره به پذیرش و عضویت پارک علم و فناوری یزد در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال و استفاده از ظرفیت شبکه سازی در توسعه کارآفرینی در حوزه های دانش بنیان، از طریق پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات پروژه های توسعه محصول شرکت های فناور تحت حمایت مراکز عضو شبکه تاد در قالب «اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول (گرنت رشد)» حمایت می کند.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس این فراخوان ۴۰ طرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط شرکت های نوپا در سامانه های مرتبط ارائه گردید که پس از بررسی و تکمیل مدارک، ۱۶ طرح در گام اول تایید و ۹ میلیارد ریال حمایت خواهند شد. این طرح ها باید دارای نمونه کسب و کار بوده و بر اساس برنامه زمانی به دانش فنی و یا به نمونه محصول آزمایشگاهی که دارای مشخصات فنی و نهایی و آماده فروش باشد، برسند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، این اداره کل به عنوان نماینده منطقه‌ای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیرخانه اجرای تفاهم‌نامه، وظیفه کنترل و نظارت بر پیشرفت فعالیت‌ها و ارائه گزارش به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استانداری را به عهده دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha