• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99102216165
  • خبرنگار : 50037

شهردار اسدآباد خبر داد

راه‌اندازی موزه دفاع مقدس اسدآباد در سال آینده

راه‌اندازی موزه دفاع مقدس اسدآباد در سال آینده

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد از راه اندازی موزه دفاع مقدس این شهرستان در سال آینده خبر داد و گفت: ساخت تندیس و المان سه خلبان شهید شهرستان اسدآباد در دست اجرا قرار دارد.

علیرضا فعله‌گری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون ساخت پایه تندیس و المان این شهدای گرانقدر در مراحل پایانی خود است، تصریح کرد: ماکت هواپیمای F۴ و المان و تندیس این شهدای گرانقدر در میدان آزادگان واقع در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه نصب خواهد شد.

وی مطرح کرد: شهید سرتیپ دوم مظاهر رضاییان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان سه شهید خلبان اسدآبادی در نیروی هوایی ارتش کشور بودند که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش ایفا کردند. 

شهردار اسدآباد در ادامه با اشاره به ۴۰۳ شهید دفاع مقدس شهرستان خاطرنشان کرد: تمام کوچه و معابر شهر توسط شهرداری به نام مبارک این شهدای گرانقدر نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کوچه های شهرک سیداحمد نامگذاری نشده بود و این امر یکی از مطالبات به جا مردم بود، یادآور شد: معابر و کوچه های این شهرک نیز به نام شهدا مزین شده اند که تابلوهای آن ساخته شده و در حال نصب قرار دارد.

شهردار اسدآباد در بخش دیگری از نامگذاری ۱۲ مورد از معابر و کوچه های سطح شهر به نام آزادگان دفاع مقدس اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: نصب تابلوهای این معابر نیز در حال اجراست.

فعله‌گری در رابطه با پروژه المان شهدای گمنام واقع در گردنه اسدآباد(پارک شهید مدنی ) اعلام کرد: نورپردازی و محوطه سازی طرح باقیمانده که در این راستا پیمانکار پروژه برای تکمیل طرح مشغول است.

وی بیان کرد: پروژه پیاده راه سلامت شهر اسدآباد به عنوان مهمترین پروژه شهرداری تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد که از ابتدای شهرک سیداحمد تا محوطه شهدای گمنام واقع در پارک شهید مدنی شامل دو فاز برای این طرح تعریف شده است.

فعله‌گری در پایان از راه اندازی و آغاز فعالیت نخستین گرمخانه شهر اسدآباد در آینده نزدیک  خبر داد و گفت: گرمخانه شهر اسدآباد با امکانات گرمایشی در محل اداری بهشت زهرا(س) با ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر ساخته شده که از بعداز ظهر تا صبح روز بعد این گرمخانه با شام و صبحانه رایگان آماده پذیرش کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha