• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99102317708

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

علاقه مردم به نظام در ۴۲ سالگی انقلاب را اثبات کنیم

علاقه مردم به نظام در ۴۲ سالگی انقلاب را اثبات کنیم
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه مردم ما همه انقلابی و دیندار هستند مگر اینکه خلافش ثابت شود، افزود: باید ثابت کنیم که در ٤٢ سالگی انقلاب همه مردم ایران انقلاب و نظام اسلامی را دوست دارند، اگرچه مشکلات اقتصادی و نارسایی‌هایی هم وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمد رضایی بعدازظهر یکشنبه ٢٣ دی در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس تاکید کرد: نگاه و اولویت در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان نگاه تکریمی و شعاری محض نباشد. ضمن اینکه باید این مسئله در نظر گرفته شود که مهم طی مسیر از لایه‌های مناسکی به لایه‌های معرفتی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: متاسفانه گاهی آنقدر در نگاه تکریمی افراط ‌می‌کنیم که از محتوا غافل می‌شویم. بسیاری از ما که انقلابی هستیم و در فراز و نشیب مسائل انقلاب بوده‌ایم گاهی مایوس می‌شویم، چون می‌بینیم که ۱۰ یا ۱۵ میلیون اطراف ما هستند، در حالی که باید با یک دیدگاه معرفتی، نگاه ما ۸۰ میلیونی باشد نه ۱۰ و ۱۵ میلیون نفری.

بین افراد خط کشی نکنیم

رضایی ادامه داد: مراسم پیروزی انقلاب توسط کارگروه‌ها باید به گونه‌ای برگزار شود که ٨٠ میلیون نفر مخاطب آن باشد. مخاطب تنها بسیجی‌ها، خانواده شهدا، حزب اللهی‌ها و محجبه‌ها، نیستند لذا خط کشی بین افراد نباید ایجاد شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ میلیون نفر در تشییع شهید سلیمانی از گروه‌های مختلف شرکت کردند، چون ایشان را نماد ایثار و مقاومت و ایستادگی می‌دانستند. در اجرای برنامه‌های دهه فجر هم باید این دیدگاه حاکم باشد.

رضایی اضافه کرد: بعضی از مسائل بین کسانی که انقلابی داغ هستند و کسانی که بی تفاوت هستند و حتی با کسانی که در خارج از کشور علیه انقلاب حرف می‌زنند، مشترک است، مانند؛ موضوع شهید و شهادت، اما از این فرصت چقدر بهره برداری کرده‌ایم؟ 

او با بیان اینکه صدا و سیما باید جمعیت ٥ میلیونی فارس را ببیند، گفت: بگذاریم هر کسی به هر شکلی که علاقه‌مندست به انقلاب ابراز عشق و علاقه کند. اگر در این موضوع کوتاهی کنیم، مسئولیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه باید از ظرفیت دهه فجر برای تشریح خدمات نظام و انقلاب استفاده شود، عنوان کرد: از فضای مجازی برای محدودیت‌های کرونایی استفاده شود.

رضایی تاکید کرد: بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، خودباوری و اعتماد به نفس، وحدت و همبستگی ملی در اجرای برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha