• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99102518909
  • خبرنگار : 50214

نماینده مردم یزد و اشکذر نوید داد؛

پایان سختی بی آبی در خضرآباد و روستاهای این بخش

پایان سختی بی آبی در خضرآباد و روستاهای این بخش

ایسنا/یزد نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه تامین آب روستاهای بخش خضرآباد یزد، گفت: طرح انتقال آب به روستاهای یزد در مرحله نهایی است و سال آینده انتقال آب انجام می‌شود.

«محمدصالح جوکار» در جمع مردم روستای قوام آباد بخش خضرآباد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلاتی که در بخش خضرآباد و روستای قوام آباد یزد وجود دارد بحث آب است، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی مدیر عامل آب و فاضلاب استان یزد و نشست‌های متعددی که در این زمینه برگزار شد، نتایج بسیار خوبی در این خصوص به دست آمده است.

وی مشکل آب روستای قوام آباد را حل شده دانست و افزود:  به دنبال پیگیری‌هایی که صورت گرفته، به زودی آب این روستا وصل خواهد شد و مردم در این روستا می‌توانند از نعمت آب شرب بهره‌مند شوند.

جوکار تصریح کرد:  در سایر روستاهای بخش خضرآباد هم تا سال آینده روند اجرای طرح انجام می‌شود و این نقاط هم از آب شرب با کیفیت بهره‌مند شده و مشکلاتشان در این حوزه رفع می‌شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین مسائل تاثیرگذار در ماندگاری جمعیت روستاها تامین آب شرب است و قطعا طرح آب رسانی روستاهای خضرآباد این مشکل را به صورت کامل رفع می کند و ماندگاری روستاییان را در محل سکونت خود خواهیم داشت.

وی ایجاد اشتغال برای مردم به ویژه روستاییان در بخش خضرآباد را هم نکته مهم دیگر دانست و از مسئولان خواست در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا در صورت تداوم زندگی و اشتغال در روستاها، تمام جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند و منافع بسیار گسترده‌ای برای تمام افراد به دنبال دارد.

وی یکی از پیامدهای بسیار منفی مهاجرت از روستاها را حاشیه‌نشینی در شهرها دانست و گفت: این پدیده‌ای که امروز گریبان‌گیر جامعه شده و بعضا دهک‌های پایین جامعه با مشکل معیشتی روبرو هستند را می‌توان با کمی توجه به روستاها و ایجاد اشتغال در این نقاط برطرف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، جوکار در ارتباط با راه‌های بخش خضرآباد یزد نیز اظهار کرد: در این زمینه موافقت لازم برای اختصاص ۵۰ میلیارد ریال گرفته شده که برای تعریض مسیر استفاده و از حوادث این مسیر به این ترتیب کاسته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha