• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99102519083
  • خبرنگار : 50189

پیش از ظهر امروز انجام شد

بازدید استاندار کرمان از چند پروژه در عنبرآباد و گفت‌وگو با کشاورزان

بازدید استاندار کرمان از چند پروژه در عنبرآباد و گفت‌وگو با کشاورزان

ایسنا/کرمان استاندار کرمان در بازدید از مزارع صیفی جات شهرستان عنبرآباد که دچار سرمازدگی شده، بازدید و با کشاورزان گفت و گو کرد و درخواست ها و مشکلات آنها را شنید.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر"علی زینی وند" ظهر امروز 25 دی ماه در ادامه سفر یک روزه خود به جنوب استان کرمان با حضور در گلزار شهدای شهرستان عنبرآباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی از شرکت پارس سیتا سردخانه و بسته بندی خرما، میوه و صیفی جات بازدید کرد؛ این شرکت که در اواخر سال 97 با 16.5 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده، اکنون روزانه در یک شیفت 20 تن خرما، میوه و صیفی جات را می تواند بسته بندی کند.

ظرفیت این سردخانه 2500 تن است و در حال حاضر 13 نفر در شرکت بسته بندی پارس سیتا مشغول به فعالیت هستند.

بازدید از بیمارستان در حال ساخت عنبرآباد مقصد بعدی استاندار کرمان بود.

برپایه این گزارش، زینی وند در مسیر عبور خود با دیدن مردم شهر علی آباد در کنار جاده، در جمع آنان حضور یافت و به درخواست شهردار این منطقه از پروژه های در حال احداث علی آباد بازدید کرد.

مزارع صیفی جات عنبرآباد که دچار سرمازدگی شده اند، مقصد بعدی استاندار کرمان بود. در این بازدید کشاورزان از مشکلات و خساراتی که حوادث غیرمترقبه همچون سرمازدگی به بخش کشاورزی می زند و همچنین درباره اینکه تسهیلات با سود 18 درصد در اختیارشان قرار می دهند، سخن گفتند.

زینی وند با مشاهده میزان خساراتی که سرمازدگی به بخش کشاورزی این منطقه وارد کرده، قول داد در سطح استانی و ملی مطالبات مردم را هم برای جبران خسارت، استمهال وام های کشاورزی، بخشودگی سود پیگیری و همچنین برای اختصاص بودجه در سال۱۴۰۰ برای تکمیل بیمارستان با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و دیگر مسئولان رایرنی کند.

استاندار کرمان پس از بازدید از مزارع، حجم خسارت سرمازدگی را بسیار زیاد  و فراتر از گزارش ها توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، استاندار کرمان پس از بازدید از پل در حال ساخت سّرجاز با ۱۳ دهنه ۲۸متری در محور جیرفت - عنبرآباد دستور داد تا نوروز ۱۴۰۰ پل سرجاز برای تردد خودرویی آماده شود.

وی همچنین از پل جنگل آباد با ۲۵ درصد پیشرفت دارد بازدید کرد، اعتبار این طرح ۱۲میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha