• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99102720254
  • خبرنگار : 50022

رئیس مرکز قدرت نرم دانشگاه امام حسین:

دشمن در خیال هم تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی دوام بیاورد

دشمن در خیال هم تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی دوام بیاورد

ایسنا/البرز رئیس مرکز رسانه و قدرت نرم دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: برای گفتمان‌سازی در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب لازم است دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری، روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها حرکت به سمت اهداف بیانیه را جدی گرفته و مبنای برنامه‌ریزی و اقدامات خود قرار دهند.

حسین ظفری، روز شنبه ۲۷ دی‌ماه در جلسه هم‌اندیشی راهبران گام دوم انقلاب که با حضور مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه استان البرز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته از گردنه‌های سختی عبور کردیم و با یاری خداوند، قطار انقلاب همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: هیچ‌وقت دشمن در خیال خود، تصور نمی‌کرد که این انقلاب دوام بیاورد، اما جمهوری اسلامی ایران در این ۴۰ سال، تمام محاسبات غرب را به‌هم ریخت.

به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر اینکه کشور توانسته در طول عمر انقلاب، زیرساخت‌ها را بنا کند و با همه نوع فشار و تحریم، همچنان استوار بماند، افزود: امروز زمان آن فرارسیده که با استفاده از ظرفیت‌های جوانان و گفتمان‌سازی نیروهای مردمی مسیر پیشرفت کشور را هموارتر کنیم.

این مسئول در ادامه به عملیاتی‌ کردن راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران صادر شده هفت راهبرد وجود دارد که وظیفه ما برای عملیاتی‌ کردن این راهبردها گفتمان‌سازی است.

ظفری با بیان اینکه برای گفتمان‌سازی در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب لازم است دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری، روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها حرکت به سمت اهداف بیانیه را جدی گرفته و مبنای برنامه‌ریزی و اقدامات خود قرار دهند، اظهار کرد: گفتمان‌سازی اگر به درستی جامه عمل بپوشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، همان‌گونه که در جنگ تحمیلی و مقابله با کرونا این گفتمان‌سازی به بهترین شکل ممکن اتفاق افتاد و حضور مردمی راهشگای حل مشکلات شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه البته نباید فراموش کنیم که بیانیه گام دوم انقلاب تنها برای مردم نیست و مسئولان نیز باید برای تحقق اهداف این بیانیه تلاش کنند، گفت: روابط عمومی‌ها باید مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند و تنها به مسائلی مثل تهیه خبر و انتشار آن در خبرگزاری‌ها بسنده نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha