• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۰۰:۵۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99103021688
  • منبع : نمایندگی ایلام

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا:

ناجا برای تمام فرضیه ها در برپایی مراسم اربعین آمادگی دارد

 ناجا برای تمام فرضیه ها در برپایی مراسم اربعین  آمادگی دارد

ایسنا/ایلام جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه اربعین حسینی فرصتی بی‌نظیر برای وحدت، همدلی و مانور معنویت است، گفت: پیام اربعین و عاشورا بایستی به شکل هنری و جامعه پسند تهیه و به دنیا عرضه شود. 

سردار "محمد شرفی" در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام اظهار کرد:: پلیس آمادگی لازم برای اجرای ماموریت بزرگ اربعین حسینی را دارد و بر ماموریت خود مسلط است و این مهم به یک باور در نیروی انتظامی تبدیل شده است.

وی افزود: در تمامی اقداماتی که قرار است در اربعین امسال انجام شود باید  پیوست فرهنگی و دینی نیز دیده شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد : نفوذ کلام امام جمعه و نماینده ولی فقیه ایلام موجب توان خدمتی پلیس و ایجاد همدلی و همراهی مسئولان استان شده است.

وی ادامه داد: در صورت مهیا شدن شرایط لازم  و اتفاق نظر مسئولان و تصمیم گیری مبنی بر برگزاری سفر معنوی اربعین حسینی، ناجا این آمادگی را دارد تا با تمام توان سفر زائران را تسهیل  و به آنان خدمات رسانی کند. 

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه نیروهای مخلص در نیروی انتظامی همانند سال‌های گذشته آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند ،گفت: پلیس برای بهتر برگزار شدن این مأموریت عظیم ماه ها قبل از شروع  اربعین حسینی اقدامات خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ناجا به عنوان یک سازمان مهم و تاثیرگذار، پای ثابت این امر مهم می باشد  و از مبدا تا مقصد همراه زائران اربعین حسینی است.

سردار شرفی یادآور شد: امروز خدمت به زائران اربعین حسینی در ناجا به یک باور قلبی تبدیل شده و همه عاشقانه منتظر اجرای آن هستند تا اگر خدا خواست و این ویروس منحوس کرونا از جامعه رخت بربست شاهد حضور گسترده مردم از سراسر جهان در این کنگره عظیم باشیم.
وی افزود: امسال برابر تدابیر فرمانده محترم ناجا، نیروی انتظامی با تمام توان آمادگی دارد و نسبت به سال های گذشته محورهای ماموریتی خود را تقویت کرده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در پایان افزود : نیروی انتظامی برای تمامی فرضیه هایی که در راستای برپایی اربعین حسینی وجود دارد آمادگی دارد و طرح‌هایی را در این راستا اندیشیده و آن را بازنگری کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha