• چهارشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99110100042
  • خبرنگار : 50046

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبرداد:

سایت تیوال، میزبان آثار جشنواره ملی تئاتر آیات

سایت تیوال، میزبان آثار جشنواره ملی تئاتر آیات

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سایت تیوال سه روز میزبان آثار جشنواره ملی تئاتر آیات است.

ابوالحسن حیدری با بیان این که سومین جشنواره ملی تئاتر آیات به صورت مجازی و با بهره گیری از ظرفیت  فضای مجازی و سایت تیوال به آدرس tiwall.com  امکان نمایش راه یافته به مرحله نهایی را برای علاقه مندان به تئاتر فراهم کرده است، تصریح کرد: از میان هفت اثر راه یافته به جشنواره در روز اول و دوم جشنواره شش اثر و در روز سوم نیز یک اثر در سایت بارگذاری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، وی افزود: در نخستین روز از این جشنواره سه اثر نمایشی «باد سرخ» به کارگردانی «کریم  عظیمی ججین» از  اردبیل، «قندخون» به کارگردانی «عبدالرضافتحی» از استان مرکزی و «برزخ اروی شاعره آتش» به کارگردانی «اصغرمرادی» از استان اصفهان از ساعت  ۱۰ صبح تا 12  شب برای علاقه مندان روی سایت تیوال بارگذاری  می شود.

وی ادامه داد: در دومین روز از جشنواره نیز آثار نمایشی «مجلس شمرکشی» به کارگردانی «کیوان حبیبی» از استان قزوین، «میخواستم ببوسمت باران گرفت» به کارگردانی «محمدحسن زاده» از خراسان رضوی و «سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع» به کارگردانی «مرتضی اسدی مرام» از استان کرمانشاه  روی سایت بارگذاری و برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.

حیدری اثر نمایشی «برای عشق» به کارگردانی «امیر حسین جان نثار» از خراسان شمالی را دیگر اثر نمایشی  عنوان کرد که در روز جمعه، سوم بهمن برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت آثار را به صورت رایگان ببیند.

وی با اشاره به برگزاری این اختتامیه در روز جمعه، سوم بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد از، پخش زنده این آیین از شبکه استانی و سایت تیوال tiwall.com خبرداد.

گفتنی است؛ جشنواره سراسری تئاتر آیات از اول تا سوم بهمن به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.

در این جشنواره قرار است هفت اثر نمایشی با یکدیگر به رقابت بپردازند و آثار برگزیده از طریق فضای مجازی و با قرار گرفتن روی سایت های  تیوال به آدرسtiwall.com در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha