• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99110201336
  • خبرنگار : 50093

افتتاح ۴۰۰۰ واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی

افتتاح ۴۰۰۰ واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی ۴ هزار واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی با دستور محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور افتتاح شد.

محمدباقر نوبخت در افتتاحیه ۴ هزار واحد مسکن روستایی خراسان رضوی در یکی از واحدهای مسکونی نو احداث روستای رادکان شهرستان چناران اظهار کرد: در کمتر از یک سال گذشته کلنگ‌زنی ۸ هزار واحد مسکونی را آغاز کردیم که ۴ هزار واحد آن آماده شد و ۴ هزار واحد دیگر در شرف اتمام است و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده تکمیل شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ۲ هزار واحد نیز در حاشیه شهر مشهد مورد برنامه‌ریزی بود، البته متاسفانه به دلیل موضوعات مربوط به حاشیه شهر مشهد از برنامه عقب است وگرنه هیچ مشکل مالی و اجرایی بابت بهره‌برداری آن نداشتیم. همچنین حدود ۱۱۰ هزار واحد مسکن محرومین دیگر در سایر استان‌های کشور در حال اجرا داریم که بیش از ۲۵ هزار واحد آنان نیز تحویل شده و در سفرهای آتی استانی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: باید خدا را شاکر باشیم که به ما توفیق داد تا در یک اقدام خداپسندانه توانستیم در جهت تامین واحدهای مسکونی برای انسان‌هایی که نیازمند مساعدت در احداث واحد مسکونی بودند گام خوبی برداریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: بی تردید فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و تاکیدهای بنیان‌گذار انقلاب و مقام معظم رهبری، رسیدگی به احوال و اوضاع نیازمندانی است که تامین نیازهای اولیه ‌آنان را وظیفه خود می‌دانیم. امیدوارم این واحدها بر ساکنین و مالکینش مبارک باشد. از بنیاد مسکن که در احداث این واحدها کوشا بوده قدردانی می‌کنم و امیدوارم بلافاصله در تکمیل واحدهایی که کلنگ آنان را زده است اقدام کند.

علیرضا تابش در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در رابطه با افتتاح ۴ هزار واحد مسکن محرومین بیان کرد: ۴ هزار واحد دیگر تا چند ماه آینده تحویل داده خواهد شد و به لحاظ اعتباری هیچ مشکلی نداریم و تمام اعتبارات و تسهیلات آن فراهم شده است.

وی گفت: این خانه‌ها تماما با پول دولتی و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم قرار داده می‌شود. ۳۵ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به اتمام رساندیم و برخی از واحدهای دیگر در شرف پایان قرار دارد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای احداث این واحدهای مسکونی ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان نیز تسهیلات ارزان قیمت در اختیار محرومان قرار خواهیم داد و اگر کسی مشکلاتی داشته باشد از منابع داخلی خودمان کمک خواهیم کرد و خانه‌ها را تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha