• یکشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99112619563
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

ایران موقعیت رژیم صهیونیستی را در منطقه متزلزل کرده است

ایران موقعیت رژیم صهیونیستی را در منطقه متزلزل کرده است

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: امروز با وجود تمام حمایت های قدرت های جهانی و منطقه‌ای از صهیونیست ها، جمهوری اسلامی توانسته به برکت خون شهدای مقاومت و مدافع امنیت و با اتکا بر دستاوردهای نظامی خود موقعیت رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل و از پیشروی این رژیم در منطقه جلوگیری کند.

سردار مجتبی فدا، شامگاه یکشنبه- ۲۶بهمن ماه در مراسم دومین سالگرد شهادت ۲۷ شهید مدافع امنیت در جاده خاش - زاهدان و وداع با پیکر ۵ شهید گمنام، اظهار کرد: ظهور انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان ثابت کرد می‌توان بدون هیچ گونه وابستگی به قدرت‌های مستکبر جهانی در راستای اهداف عزت طلبانه تلاش کرد و این موضوع در شعارهای اولیه انقلاب مانند شعار "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" قابل مشاهده است.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب اسلامی، برنامه‌های متعددی در راستای زمین گیر کردن این انقلاب توسط قدرت های استکباری و عوامل ضد انقلاب تدارک دیده شد که به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری تمام این توطئه ها خنثی و شر آن به دشمن بازگشت.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز نیز دشمن با رویکرد ترور و محدود کردن بسط، نفوذ انقلاب اسلامی در ورای مرزها و ... درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بر آمده است.

فدا ادامه داد: اما این اهداف دشمن، با توجه به توان بازدارندگی انقلاب اسلامی و نیروی برجسته دفاعی کشور نه تنها با شکست مواجه شده است، بلکه توان عملیاتی سازی و پیش روندگی ما در ورای مرزهایمان افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: عملکرد ایران در جبهه‌ مقاومت و افزایش ظرفیت توان داخلی ثابت کرد که صبر و استقامت در برابر قدرت های مستکبر ثمربخش بوده و کشور را در پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی و آزادی‌خواهانه یاری کرده است. امروز باوجود تمام حمایت های قدرت های جهانی و منطقه‌ای از صهیونیست ها، جمهوری اسلامی توانسته به برکت خون شهدای مقاومت و مدافع امنیت و با اتکا بر دستاوردهای نظامی خود موقعیت رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل و از پیشروی این رژیم در منطقه جلوگیری کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، خاطرنشان کرد: برخی به اشتباه معتقدند که رفع تمام مشکلات و پیشرفت کشور تنها در گرو مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام است. این در حالی است که ما حاصلی جز بدعهدی کشورهای اروپایی و آمریکایی ها در این چند سال مشاهده نکردیم.

فدا افزود: با مقاومت خود در طول این سال ها ثابت کردیم که ظرفیت برجسته ای در انسجام کشورهای اسلامی و محدودسازی اعمال نفوذ قدرت های مستکبر داریم که تجلی پایبندی و تداوم این ظرفیت‌ها در راهپیمایی امسال و تجدید بیعت ملت شریف ایران با انقلاب اسلامی آشکار شد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشکوه مردم در انتخابات پیش رو و ضرورت روی کار آمدن دولت جوان انقلابی و ولایی یک بار دیگر کشور را در برابر خطرها و بدخواهی دشمنان بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha