• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99112820641
  • منبع : نمایندگی مازندران

رییس کل دادگستری مازندران خبر داد

احیای ۳۲ واحد تولیدی با رفع موانع در مازندران

احیای ۳۲ واحد تولیدی  با رفع موانع در مازندران

ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به بررسی پرونده ۱۳۶ واحد تولیدی در ماه های گذشته توسط ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گفت: طی ۴ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و همچنین برگزاری جلسات گوناگون کمیته های فرعی ستادبا سرمایه گذاران استان مازندران تاکنون مشکلات ۳۲ واحد تولیدی برطرف و این واحدها احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

محمد صادق اکبری ضمن تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست قوه قضاییه بر حمایت از تولید وسرمایه گذاری داخلی تصریح کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش ،کشور ما به فضل الهی و یاری مردم  و با عملیاتی کردن فرمایشات رهبری در عرصه های مختلف مدیریتی دراین میدان سربلند و سرافراز خواهد شد.
رییس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین ابزار و سلاح و نقشه راه ما برای برون رفت از این شرایط اقتصادی است، افزود: دستگاه قضایی استان نیز به نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی می کند تا هم علاوه بر انجام رسالت خویش، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی را نیز فراهم شود.
وی افزود: درراستای رفع موانع ومشکلات،حمایت ازتولید و اجرای مصوبات ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بازدیدهای مختلفی ازکارخانجات و واحد های تولیدی داشتیم و درنشست های مختلف با تولیدکنندگان  و فعالان اقتصادی، نسبت به شناسایی و رفع موانع، اقدامات لازم انجام شد؛ مسلماً هر چه بخش تولید در استان فعال‌تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می‌کند و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سالم سازی آن بسیار حائز اهمیت است.
 اکبری با تاکید برسرعت بخشیدن به افزایش تولید، و رفع مشکلات و موانع این عرصه در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد دستگاه قضایی  و نگاه حمایتی به واحدهای تولیدی در دوره تحول  به این شکل است که حتی واحدهای تولیدی که به واسطه بدهی های بانکی امکان ادامه فعالیت نداشته و در نهایت تعطیل گشته اند نیز به چرخه تولید بازگردند که این امر علاوه بر بالا بردن نرخ اشتغال سبب شکوفایی و رونق اقتصادی نیز می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha