• پنجشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99113022682
  • خبرنگار : 50214

معاون استاندار یزد:

بیمه سلامت نقطه اتکای مردم و نوید بخش امید به زندگی است

بیمه سلامت نقطه اتکای مردم و نوید بخش امید به زندگی است

ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار یزد با حضور در اداره کل بیمه سلامت استان و بازدید از روند ارائه خدمات به مراجعان و مردم، از بیمه سلامت به عنوان نقطه اتکای مردم و نوید بخش امید به زندگی یادکرد.

«احمد ترحمی» ظهر امروز در این بازدید با اشاره به تاثیر فعالیت اداره کل بیمه سلامت استان در کاهش دغدغه‌های مردم از هزینه‌های سنگین درمانی، گفت: اداره کل بیمه سلامت در جلب رضایت مشتریان و مراجعان موفق عمل کرده و به‌ عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در استان شناخته شده است.

وی در ادامه با تشکر از پرسنل شاغل در این اداره کل، ‌خاطرنشان کرد: بیمه سلامت نقطه اتکای مردم و نوید بخش امید به زندگی در جامعه ‌است.

ترحمی افزود: بیمه سلامت توانسته است به معنی واقعی سخن مقام معظم رهبری را که فرموده‌اند: «اگر کسی بیمار شد جز رنج مریضی رنج دیگری نداشته باشد»، را محقق کرده که جای تقدیر و تجلیل دارد.

معاون استاندار در پایان گفت: اداره کل بیمه سلامت توانسته چتر مطمئن بیمه درمانی را در استان گسترش دهد و با این گستردگی آرامش، امنیت و امید را به خانواده ها و مردم هدیه کرده است.

«محمد دریجانی» مدیر کل بیمه سلامت استان نیز در این دیدار گزارشی از نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم ارائه داد و جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان را ۳۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۴۰ هزار نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در سراسر استان از خدمات نظام ارجاع و پزشک خانواده بهرمند شده اند.

وی با اشاره به پذیرش بیماران استانهای دیگر در یزد، بیان کرد: ۴۰ درصد از هزینه های بیمه سلامت برای هموطنان از سایر استانها می باشد.

وی گفت: حضور مسئولین در جمع پرسنل بیمه سلامت موجب ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت انرژی  برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مراجعین می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت ‌استان ضمن تشریح فعالیت‌های بیمه سلامت استان به ماموریت های جدید سازمان بیمه سلامت ایران اشاره کرد و افزود: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به همراه نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری در استان یزد در حال اجراست.

دریجانی با بیان ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی در بیمه سلامت اظهار کرد: با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه کاغذی هزار میلیارد ریال از هزینه های دولت کاهش می‌یابد و دسترسی عادلانه به همراه گسترش سلامت محوری برای بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی بهتر ایجاد می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha