«احمد ترحمی» ظهر امروز در این بازدید با اشاره به تاثیر فعالیت اداره کل بیمه سلامت استان در کاهش دغدغههای مردم از هزینههای سنگین درمانی، گفت: اداره کل بیمه سلامت در جلب رضایت مشتریان و مراجعان موفق عمل کرده و به عنوان یکی از دستگاههای برتر در استان شناخته شده است.
وی در ادامه با تشکر از پرسنل شاغل در این اداره کل، خاطرنشان کرد: بیمه سلامت نقطه اتکای مردم و نوید بخش امید به زندگی در جامعه است.
ترحمی افزود: بیمه سلامت توانسته است به معنی واقعی سخن مقام معظم رهبری را که فرمودهاند: «اگر کسی بیمار شد جز رنج مریضی رنج دیگری نداشته باشد»، را محقق کرده که جای تقدیر و تجلیل دارد.
معاون استاندار در پایان گفت: اداره کل بیمه سلامت توانسته چتر مطمئن بیمه درمانی را در استان گسترش دهد و با این گستردگی آرامش، امنیت و امید را به خانواده ها و مردم هدیه کرده است.
«محمد دریجانی» مدیر کل بیمه سلامت استان نیز در این دیدار گزارشی از نحوه ارائه خدمات بیمهای به مردم ارائه داد و جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان را ۳۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۴۰ هزار نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در سراسر استان از خدمات نظام ارجاع و پزشک خانواده بهرمند شده اند.
وی با اشاره به پذیرش بیماران استانهای دیگر در یزد، بیان کرد: ۴۰ درصد از هزینه های بیمه سلامت برای هموطنان از سایر استانها می باشد.
وی گفت: حضور مسئولین در جمع پرسنل بیمه سلامت موجب ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت انرژی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مراجعین میشود.
مدیر کل بیمه سلامت استان ضمن تشریح فعالیتهای بیمه سلامت استان به ماموریت های جدید سازمان بیمه سلامت ایران اشاره کرد و افزود: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به همراه نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری در استان یزد در حال اجراست.
دریجانی با بیان ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی در بیمه سلامت اظهار کرد: با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه کاغذی هزار میلیارد ریال از هزینه های دولت کاهش مییابد و دسترسی عادلانه به همراه گسترش سلامت محوری برای بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی بهتر ایجاد می شود.
انتهای پیام
نظرات