• دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99120402187
  • منبع : نمایندگی ایلام

چند نفر در ایلام با ۱۲۴ تماس گرفته‌اند؟

چند نفر در ایلام  با ۱۲۴ تماس گرفته‌اند؟

ایسنا/ایلام معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ایلام پیگیری بیش از ۱۹۰۰مورد گزارش و شکایت مردمی در ۱۰ماه گذشته خبر داد.

«عزت‌اله عبدخانی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مطالبه‌گری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی رشد کرده است، اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته ۱۹۷۰ فقره گزارش و شکایت از واحدهای صنفی و تولیدی به سازمان واصل شده است.

وی با بیان اینکه عمده این گزارش‌ها و شکایات در بخش کالایی و به تعداد ۱۶۷۱فقره و۲۹۹ مورد نیز در بخش خدمات بوده است، تصریح کرد: از این گزارش‌ها ۱۲۰۲ فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته و۶۶مورد به صورت گزارش حضوری و  ۷۰۲مورد شکایت کتبی وصول گشده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام گفت: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان ۸۴۶ واحد متخلف شناسایی شده و پرونده تخلف برای آن‌ها تشکیل شده است.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴.ir، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام نمایند تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.