• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99121309443

رییس هیات دوچرخه سواری مشهد خبر داد

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جاده و کوهستان در خراسان رضوی

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جاده و کوهستان در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی  رییس هیات دوچرخه سواری مشهد گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم قبل از پایان سال دو مسابقه دوچرخه سواری در بخش جاده و کوهستان برگزار کنیم.

ایرج فخارزاده در گفت و گو با ایسنا در خصوص برگزاری دوره‌ مربیگری درجه ۳ دوچرخه سواری در مشهد و سایر برنامه‌های این هیات، اظهار کرد: دوره آموزش مربیگری درجه ۳ در مشهد از روز دوشنبه آغاز شده و روز جمعه به پایان می رسد. افسانه سجادی مربی بین‌المللی مشهدی مورد تایید فدراسیون، مدرس این دوره است. همچنین عارفه اویسی، نائب رییس هیات دوچرخه سواری مشهد، مدیریت این دوره را برعهده دارد.

وی افزود: مشهد مربیان، داوران و مدرسان بین المللی توانمندی دارد و فدراسیون هم از این افراد برای حضور در برنامه‌های سایر شهرها استفاده می‌کند.

رییس هیات دوچرخه سواری مشهد گفت: در سال ۱۳۹۹ سعی کردیم که با وجود بیماری کرونا، فعالیت خودمان را با کمی محدودیت بیشتر ادامه دهیم. به طور مثال طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو با تعداد دوچرخه سوار و در نقاط بیشتری از مشهد ادامه پیدا کرد. تاکنون حدود ۱۸ کلاس آموزش دوچرخه سواری به صورت عمومی برگزار کردیم.

فخارزاده اضافه کرد: دوره‌های آموزشی آنلاین را هم پیگیری کردیم. هر هفته دو برنامه آموزشی از طریق لایو اینستاگرام هیات در حال برگزاری است که از بهترین مدرسان در این زمینه استفاده کرده‌ایم. پس از سه سال دوره مربیگری درجه ۱ را در مشهد برگزار کردیم که ۷۰ درصد شرکت کنندگان هم از خراسان رضوی بودند.

وی در خصوص برنامه‌های آتی هیات توضیح داد: برنامه مسابقات را تنظیم کردیم. مسابقات کوهستان را تفکیک کردیم و برای رده‌های سنی مختلف برنامه ریزی کردیم تا در زمان مسابقه، تعداد افراد کمتری حضور داشته باشند. احتمالا در ۲۲ اسفندماه مسابقات جاده و سه روز بعد، مسابقات کوهستان در سطح استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha