• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99121310329
  • خبرنگار : 50046

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد:

یکی از مدیران ورزشی خراسان شمالی بازداشت شد

یکی از مدیران ورزشی خراسان شمالی بازداشت شد

ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از بازداشت یکی از مدیران ورزشی خراسان شمالی به اتهام ارتکاب جرایم مالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، سیدجواد ایلالی گفت: این مدیر خاطی پس از اعلام گزارش مراجع نظارتی و متعاقب بازرسی های میدانی صورت گرفته  و بر اساس مستندات ارایه شده در حال حاضر به اتهام اختلاس مبلغ قابل توجهی از وجوه بیت المال و دخل و تصرفات غیرقانونی در اموال دولتی  در بازداشت به سر می برد .
وی تصریح کرد: پس از آنکه پرونده قضایی متشکله درباره این متهم به یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع گردید، بازپرس رسیدگی کننده به موجب قرار تامین کیفری از نوع بازداشت موقت، متهم را به  زندان معرفی کرد.
ایلالی افزود: تحقیقات تکمیلی درباره ماهیت و ابعاد مختلف این موضوع کماکان ادامه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه رسالت ذاتی دستگاه قضایی عمدتا حول محور صیانت از حقوق بیت المال و تلاش در راستای احقاق حقوق عامه متمرکز شده،خاطرنشان کرد: سیاست قطعی دستگاه قضایی به ویژه در دوران  ریاست حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قوه قضاییه  به گونه ای است که اساسا و اصولا هیچ گونه فسادی را در تمامی مناسبات خصوصا در حوزه مسایل اقتصادی که با معیشت مردم در ارتباط است و نیز در نظام اداری و دولتی تحمل نمی کند.
وی ضمن هشدار به تضییع کنندگان حقوق بیت المال  افزود: هر چند  برخورد با گلوگاه های فساد همواره در دستور کار دادستان ها به عنوان پیشتازان مبارزه با مفاسد  قرار داشته با این وجود  تاکید می کنم سازوکارهای مقابله ای  در این حوزه در دوران دادستانی اینجانب بعنوان مدعی العموم در مرکز استان بیش از پیش قوت خواهد گرفت.

ایلالی عمل به قانون را فصل الخطاب تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی برشمرد  و  به مدیران و مسوولین استان توصیه کرد تا صرفا در چهارچوب  قانون و مقررات قانونی عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha