• جمعه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99121511255
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان:

قدرت‌های بزرگ دنیا، ایران اسلامی را مانع اهداف شوم خود می‌دانند

قدرت‌های بزرگ دنیا، ایران اسلامی را مانع اهداف شوم خود می‌دانند

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: قدرت‌های بزرگ مادی دنیا، ایران اسلامی را مانع بزرگی برای اهداف شوم خود می‌دانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلی الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: عید مبعث دعوت مردم به تربیت اخلاقی و فضایل اخلاقی است و این فضایل در هر جامعه‌ای حاکم شود سبب سلامت آن خواهد شد.

وی تأکید کرد: امروز امت اسلامی به تربیت اخلاقی نیازمند است تا جامعه اسلامی به قله‌های فضایل و مکارم و ارزش‌های دینی و اسلامی برسد.

شاهرخی با تاکید بر دوری از خصایص بد و رذیلت‌ها در جامعه اسلامی، اضافه کرد: تریبت قانونی و عمل به احکام اسلامی ضرورت جامعه اسلامی است. انفاق و دستگیری، شرافت و عزت نیاز امت اسلامی است و باید به سمت این قله حرکت کرد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به دست‌آوردهای کشورمان در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: امروز قدرت‌های بزرگ مادی دنیا، ایران اسلامی را مانع بزرگ برای اهداف شوم خود می‌دانند.

وی به مبعث اشاره کرد و افزود: مبعث دارای نگاه تریبت اخلاقی و قانونی است و اگر این دو با هم باشند شاهد حجم بالای پرونده‌های دستگاه قضایی نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از رویدادهای بسیار مهم است چرا که جمهوری اسلامی بر پایه رای مردم بنا شده و این دوره از سرنوشت‌سازترین انتخابات در چهار دهه انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات رای به سیستم سیاسی کشور است، افزود: مشارکت حداکثری مردم بر تصمیمات دشمنان خارجی تاثیرگذار است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

شاهرخی در فراز دیگر خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد گفت: شهدای بزرگی فدای تداوم انقلاب اسلامی شده و لرستان نیز شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به روز درختکاری اشاره کرد و گفت: استان ما از مواهب الهی فراوانی بهره‌مند است و یکی از این نعمات؛ جنگل‌ها و درختان انبوه به ویژه بلوط است و فضای سبز زیادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری جنگل‌ها و درختان کهنسال از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: باید مانع سودجویان، متخلفان و ویژه‌خواران شد و سازمان اراضی باید از تبدیل و تخریب اراضی جلوگیری کند و حقوق کشاورزان حمایت شود.

شاهرخی با اشاره به وجود منابع طبیعی، پوشش گیاهی و... که خداوند به لرستان تقدیم کرده، افزود: در راستای حفظ و توسعه این مواهب الهی ما باید بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha