• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99122519404

استاندار فارس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در فارس

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در فارس

ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که در سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان، ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی شد.

عنایت‌الله رحیمی عصر دوشنبه ۲۵ اسفند در حاشیه بهره‌برداری از بزرگراه شهید سلیمانی در شهر جدید صدرا که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، گفت: امروز پروژه‌های بزرگی شامل چندین پروژه زیرساختی به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: کنار گذر شمال شرق شیراز به طول ۱۴ کیلومتر و اتصال شیراز به صدرا از طریق بزرگراه شیراز-اصفهان به طول ۷ کیلومتر با سرمایه گذاری بیش از ٢٥٠ میلیارد تومان به قیمت روز، از طرح‌های افتتاح شده بود.

استاندار فارس همچنین سالن ورزشی صدرا با استانداردهای روز بین‌المللی را از دیگر پروژه‌های مهم افتتاح شده امروز اعلام و خاطرنشان کرد: کلنگ‌ آغاز عملیات اجرایی بزرگراه صدرا-تنگ قره‌پیری به شیراز و بلوار محلاتی نیز با بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

او با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزاده شیراز-اصفهان گفت: خوشبختانه این پروژه با توجه به تزریق منابع مالی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

استاندار فارس بهره‌برداری از حدود ۵ کیلومتر مسیر جهرم به لار و ۷ کیلومتر از پروژه قائمیه به نورآباد نیز از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در این سفر افتتاح می‌شود.

رحیمی یکی از مهمترین پروژه‌های این سفر را آغاز عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی اعلام و اضافه کرد: پیش‌بینی احداث ۲۱ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح انجام شده است که ۶ هزار واحد آن مشارکتی، ۴ هزار واحد تعهد ساخت و ۱۱ هزار واحد آن به شکل واگذاری طی تفاهم با دستگاه‌های مختلف خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha