• یکشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: ardabil-30678

سردار نوعی اقدم:

انقلاب با هیچ تهدید نظامی روبرو نیست

انقلاب با هیچ تهدید نظامی روبرو نیست

سردار رحیم نوعی اقدم گفت: انقلاب اسلامی در شرایط کنونی با هیچ تهدید نظامی روبرو نیست چرا که دشمنان ما قادر به این کار نیستند
.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فرمانده قرارگاه  حضرت زینب(س) در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در سالن فدک این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ما سخت‌ترین نقطه تقابل با دشمن را در چهار سال اخیر در سوریه و در قالب جبهه مقاومت تجربه کردیم اما با عشق، شهامت، شجاعت و مردانگی با روحیه توکل و اعتماد به خداوند متعال در همه جبهه‌ها دشمن را به نقطه یاس و ناامیدی کشاندیم.
وی با بیان اینکه همه خواسته‌های دشمن در تغییر حاکمیت دولت‌های منطقه تغییر درر محدوده جغرافیایی و به راه انداختن اختلافات قومی و قبیله‌ای به سنگ خورده است، خاطرنشان کرد: بعد از بیرون راندن داعش از جغرافیای عراق و سوریه ما در ماه‌های گذشته با یک توطئه جدید آمریکائی – صهیونیستی روبرو شدیم به طوری که با چراغ سبز آمریکا رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن محل حضور نیروهای جبهه مقاومت و رزمندگان ایرانی به نوعی سعی کردند تا هراس و واهمه را در این جبهه حاکم کنند اما غافل از اینکه فرمانده تمام عملیات‌ها در سوریه خود حضرت زینب(س) است که رزمندگان اسلام با توکل و توسل به اهل بیت و راه عزت‌آفرین امام حسین(ع) بر دشمنان و جبهه کفر پیروز خواهند شد.
سردار نوعی اقدم ادامه داد: در این 6 سالی که در سوریه با دشمنان مقابله می‌کنیم نیروهای جبهه کفر و الحاد حتی جرات مقابله رودررو را نداشتند به طوری که در این میدان سخت و دشوار همواره آمریکائی‌ها و همدستان آنها مرعوب شدند.
وی به پیروزی‌های پی در پی رزمندگان اسلام در سوریه و مناطق مختلف این کشور اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه رژیم صهیونیستی قصد پرتاب موشک به سمت محل استقرار ایرانی‌ها را داشت ولی با جابجائی نیروها و تجهیزات با اشرافیت کامل اطلاعاتی موفق شدیم دشمنان را زمین‌گیر کنیم.
‌ فرمانده قرارگاه  حضرت زینب(س) با بیان اینکه با اراده و توانمندی رزمندگان اسلام در مقابل این حملات کور رژیم صهیونیستی موفق شدیم 18 نقطه این رژیم را هدف قرار داده و 150 موشک به سمت آنها شلیک کنیم، گفت: به دنبال این حمله شجاعانه در مرز‌ سوریه با سرزمین‌های اشغالی آنها مجبور به تسلیم شدند و با ارسال پیام‌های متعدد از ما خواستند تا این حملات را متوقف کنیم چرا که به خوبی فهمیدند اگر اسرائیلی‌ها دست از پا خطا کنند با خرمنی از آتش و خشم ما روبرو خواهند شد.
نوعی اقدم با اشاره به اینکه به هیچ وجه آمریکا و رژیم صهیونیستی قدرت و توان حمله به ایران را ندارند، تصریح کرد: ما با شناسایی 150 نقطه در تمام دنیا قادر هستیم تا علیه منافع آمریکا و اسرائیل عملیات نظامی به راه اندازیم و جامعه جهانی نیز فهمیده‌اند که آستانه مقاومت آنها در حد صفر است.
وی ادامه داد: ملت ایران یقین داشته باشند که رزمندگان جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت اجازه نخواهند داد تا دشمن کوچکترین حرکتی را انجام دهد چرا که اگر تیری از کشورهای همسایه به سمت ایران پرتاب شود ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.
فرمانده قرارگاه  حضرت زینب(س) وجود 470 سیستم پرتاب همزمان موشک و قابلیت جابجایی و برد موشک‌های دروبرد جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و اظهار کرد: ما قدرت و جرات و جسارت مقابله با تمام تهدیدهای آمریکا و حتی اروپا را داریم و به یقین اجازه نخواهیم داد تا دشمن بخواهد نیت شوم خود را پیاده کند.
 
استکبار نسل‌کشی در ایران را هدف قرار داده است
 
نوعی اقدم به نقطه آسیب‌پذیری کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان ما باید با دلسوزی تمام خود را خدمتگزار حقیقی این ملت بدانند و همواره به ولی نعمتان خود که اغلب از قشر مستضعف و دلسوز انقلاب هستند احترام بگذارند و به یاد داشته باشند با افتخار به القاب و عناوین خود هرگز نمی‌توانند در حاکمیت اسلامی برای خود جایگاهی دست و پا کنند بلکه میزان، نوکری و خدمت به مردم است.
وی تصریح کرد: دشمن قصد ضربه زدن از درون را به نظام در پیش گرفته و بیشتر از تغییر دولت نسل‌کشی در این کشور را به عنوان یک هدف مهم در پیش گرفته است.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ادامه داد: مردم باید به مسئولان اعتماد کنند و راه‌اندازی میز خدمت که اخیرا از سوی دولت مطرح شده می‌تواند فضای جلب رضایت مردم را فراهم کند که امیدواریم با پیگیری و تلاش استاندار اردبیل در این استان نیز با روی گشاده از مردم استقبال شده و بستر خدمت به آنها فراهم آید.
نوعی اقدم در پایان بیان کرد: وحدت و خدمت تحت امر ولایت تنها راه پیروزی ما در مقابل همه شیطنت‌های دشمنان است و در این باب مدیران و مسئولان ما باید اوج افتخار و عظمت خود را در خدمت به مردم تلقی کنند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha