• چهارشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: bushehr-1926
  • خبرنگار : 50147

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور:

مبارزه با فساد در قوه قضاییه ادامه یابد /برای توسعه به انسان سالم نیاز داریم

مبارزه با فساد در قوه قضاییه ادامه یابد /برای توسعه به انسان سالم نیاز داریم

ایسنا/بوشهر دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور عنوان کرد: امیدواریم شروع خوب مبارزه با فساد در قوه قضاییه ادامه یابد، چون باعث امیدواری مردم شده و مبارزه با فساد، رانت خواری، تبعیض و بی عدالتی‌ها قطعا تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، حسینعلی شهریاری در آیین افتتاح همراه سرای بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: وظیفه ما این است که به فقرا و محرومان کمک کرده و در راستای خدمت رسانی به این عزیزان کوشش نماییم. پول فقط برای استفاده و بهره خود انسان نیست، خداوند فرموده افراد متمول وکلای من در روی زمین و فقرا و مستضعفین عیال من هستند، و وظیفه وکلای من نیز کمک به عیال من است.

وی افزود:  میزان کمک‌های مجمع خیرین سلامت کشور به بخش درمان تا سال ۹۶ یک هزار و شش هزار میلیارد تومان بوده است، در سال ۹۷ تصور می کردیم با توجه به مسائل اقتصادی کشور این میزان کاهش یابد در حالی که یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک شد. این امر نشان دهنده همت بلند خیرین است و اینکه مردم و خیرین علی‌رغم تمام مشکلات کار خیر را فراموش نمی کنند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به شناسایی خیرین و اولویت ها اظهار کرد: مجمع خدمت گذار خیرین بوده و نقش هدایت کننده، تسهیل گر و یاری دهنده را دارد، مثل این همراه سرا که خانواده مرحوم به میزان یک میلیارد تومان در ساخت آن مشارکت کردند.  

شهریاری با بیان اینکه برای توسعه به انسان سالم نیاز داریم، خاطرنشان کرد: بنابراین حوزه سلامت و بهداشت و درمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: امیدواریم شروع خوب مبارزه با فساد در قوه قضاییه ادامه یابد، چون باعث امیدواری مردم شده، و مبارزه با  فساد، رانت خواری، تبعیض و بی عدالتی ها قطعا تاثیرگذاری بالایی دارد.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با تاکید بر مشارکت زنان در کشور عنوان کرد: اعتقاد داریم که هر جا بانوان وارد کار شده اند موفق تر از مردان بوده اند، چون احساس مسئولیت بیشتری داشته و وقت بیشتری می گذارند و کارشان را درست انجام می دهند، تخلف در حوزه مسئولیت بانوان در زمان تصدی مسئولیت بسیار نادر است.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم همچون گذشته مشارکت بانوان و جوانان نیز در امور خیریه افزایش یابد.

حسینعلی شهریاری با بیان اینکه باید در زمینه پژوهش، بهداشت و پیشگیری تلاش کنیم، گفت: نباید بگذاریم که مردم بیمار شوند، چون بیماری هزینه های زیادی را بر افراد تحمیل می کند، خصوصا با بیماری هایی چون سرطان و یا بیماری های نوپدید که نیاز است خیرین تشویق شوند تا به جز کارهای سخت افزاری و فیزیکی در حوزه پژوهش نیز مشارکت داشته باشند.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیماری هایی که در منطقه شیوع دارد را شناسایی و خیرین در این زمینه کارهای پژوهشی، پیشگیری و بهداشتی انجام دهند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت برای مردم ملموس بوده است و امیدواریم دولت به این طرح کمک کند و به آن منابع مالی تخصیص دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha