• پنجشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۲۲:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-61256
  • خبرنگار : 50037

‍ "تفاهم‌نامه همکاری توسعه توریسم سلامت با دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به امضا رسید

‍ "تفاهم‌نامه همکاری توسعه توریسم سلامت با دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به امضا رسید
تفاهم‌نامه  همکاری توسعه توریسم سلامت با دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با هدف توسعه صنعت توریسم سلامت  اسدآباد بین شرکت گردشگری سلامت "آلامتو" و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان  (بیمارستان حضرت قائم عج) در محل هتل پارسیان همدان صبح امروز  به امضاء رسید.

به گزارش ایسنا،منطقه همدان ، مدیر عامل شرکت گردشگری سلامت آلامتو در این نشست با اشاره به  اهمیت توجه به گردشگری سلامت، افزود: این صنعت حتی از صنعت نفت هم مقرون به صرفه‌تر بوده  و  از درآمدزایی و ارز آوری خوبی برخوردار است.

دکتر علیرضا خنفری با بیان اینکه امروز در دنیا، صنعت توریسم در بحث اقتصاد حرف اول را می‌زند اظهار کرد : یکی از مهم‌ترین شاخه‌های توریسم،  گردشگری سلامت بوده که متاسفانه کشور ما در این زمینه از کشورهای دیگر عقب است.

وی تصریح کرد :اکنون که ارزش پول ایران مقداری پایین آمده، بسیاری از بیماران کشورهای دیگر علاقمند هستند با هزینه کمتری خدمات درمانی را در ایران دریافت کنند و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم.

خنفری با  بیان اینکه ایران ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران سلامت دارد، تاکید کرد:در بسیاری از استان‌های کشور، پزشکان ماهر و مراکز درمانی مجهزی داریم که باید از ظرفیت آنها استفاده کنیم و بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان اسدآباد را از این جهت مناسب می‌دانم.

مدیر عامل شرکت گردشگری سلامت آلامتو همچنین با اشاره‌ به کشورهای هدف توریسم سلامت یادآور شد: عراق یکی از کشورهای اصلی هدف جذب گردشگران سلامت برای ایران بوده که در این کشورها هدف توسعه توریسم سلامت  دارای دفاتری هستیم .

وی کویت، عمان و برخی کشورهای شمال آفریقا را نیز از دیگر کشورهایی دانست که خواستار  جذب توریسم سلامت ایران هستند.

خنفری از ظرفیت‌های بالایی که اسدآباد و استان همدان در زمینه گردشگری سلامت دارد هم یاد کرد و افزود؛باید این ظرفیت‌ها را به گردشگران سلامت معرفی و توریسم سلامت را در این شهرستان ساماندهی کنیم.

مدیر عامل شرکت گردشگری سلامت آلامتو در پایان از سابقه این شرکت و سابقه کاری آن نیز یاد کرد و گفت؛شرکت آلامتو بنیان‌گذار توریسم سلامت در کشور و بزرگترین شرکت گردشگری سلامت خاورمیانه است و  تجهیزات و امکانات خوبی از جمله آمبولانس‌های مجهز، اتوبوس‌های VIP و ... در اختیار دارد.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه در سطح استان همدان و در بخش دولتی تنها  با دانشکده علوم پزشکی اسدآباد صبح امروز به امضاء رسید.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha