• چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-81084

لغو هفته فرهنگي اصفهان براي همدلی با استان‌های سيل زده

شهردار اصفهان: به جای جنگ آب، دیپلماسی را توسعه دهیم

شهردار اصفهان:
به جای جنگ آب، دیپلماسی را توسعه دهیم
شهردار اصفهان گفت: با وجود اینکه 175 برنامه و دو هزار اجرا از مدت‌ها قبل توسط سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری اصفهان براي برگزاري هفته فرهنگی اصفهان پیش بینی شده بود، به منظور همدردی با ملت ایران و مناطق سیل زده كشور، تمام این برنامه‌ها لغو و برای آنها برنامه‌هایی جایگزین می‌شود که بتواند وحدت و انسجام بین مردم را افزايش دهد.

به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در نشست فصلی مدیران شهرداری با شعار " گام در راه نهاديم به عشق" ضمن همدردي با هموطنان مصيبت ديده، با بیان اینکه گاهی برخی نعمت‌ها به دلیل بی تدبیری تبدیل به مصیبت می‌شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم هر چه در توان داریم برای کمک به سیل زدگان به کار بگیریم.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر مشکل این شهر نیز برطرف شود، یادآور شد: ما نه تنها وظیفه داریم کمک‌هایی که تاکنون کرده‌ایم را ادامه دهیم، بلکه لازم ديديم با لغو برنامه‌هاي هفته فرهنگي اصفهان با مردم اين استان‌ها همدردي كنيم. این کمک‌ها نباید تنها به امکانات داخل شهرداری محدود شود و باید از کمک‌های مردمی نیز استفاده شود تا بتوانیم با حمایت‌های مردم مشکلات آنها را حل کنیم.

نوروزی با بیان اینکه قصد داریم با کمک خود به شهرهای سیل زده اعلام کنیم ما همان بسیجی‌های دوران جنگ هستیم، افزود: زمانی که دشمن به خوزستان حمله کرد بچه‌های اصفهان از ابتدا تا انتهای جنگ در آنجا حضور داشتند. این کار را هم اکنون نیز انجام می‌دهیم تا بگوییم دفاع از تمامیت كشور و كمك به همنوعان برای ما در اولویت است. لازم است به جاي سردادن جنگ آب، دیپلماسی با شهرهای دیگر را توسعه داده و از این فرصت در راه اعتلای همه جانبه کشور استفاده کنیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha