• یکشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۷ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: kordestan-40509

نماینده ولی فقیه در کردستان

روحانیت در مقابله با آسیب های اجتماعی نقش پر رنگی ایفا می‌کنند

روحانیت در مقابله با آسیب های اجتماعی نقش پر رنگی ایفا می‌کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان، با اشاره به اینکه دشمنان به واسطه اختلافات قومی، مذهبی، سیاسی و حزبی در پی ایجاد تفرقه بین ما هستند گفت: با این شرایط باید به آسیب های اجتماعی حساس تر شویم و به طور جدی برخورد کنیم.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی یکشنبه(‌23 دی ماه) در نشست استاندار با علما و روحانیون معزز استان کردستان اظهار کرد: در سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی باید روحانیون نسبت به انقلاب اسلامی یک نگاه و تلاش ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: اساس انقلاب اسلامی بر پایه توسعه دین مداری بوده و به رهبری روحانیت و حضور مردم به پیروزی رسیده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان، بیان کرد: انقلاب اسلامی در شرایط سخت و تاریک که قرن‌ها دشمن دست به دست هم دادند تا نام خدا را محو کنند و انسان را به سمت دنیا پرستی و انسان محوری پیش ببرند، شکل گرفت.

آیت الله حسینی شاهرودی، عنوان کرد: در شرایطی که دشمن احساس پیروزی می‌کرد و لیبرالیسم و کمونیسم را علیه خدا و گرایش الهی انسان با هم ساخته بودند، انقلاب اسلامی به جنگ با هر دو برخاست و خوشبختانه آن ها را شکست داد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ، با اشاره به اینکه ایجاد جنگ روانی برنامه دشمنان است، گفت: انقلاب اسلامی به کوری همه دشمنان توانست پیشرفت کند و همچنان پیش می‌رود و با تمام شرایط سخت کنونی می‌تواند رشد کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با اختلافات قومی، مذهبی، سیاسی و حزبی در صدو ایجاد تفرقه بین ما هستند، بیان کرد: با این شرایط باید به آسیب های اجتماعی حساس تر شویم و به طور جدی برخورد کنیم در واقع روحانیت در مقابله با این آسیب نقش پر رنگی می توانند داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش اند که ارزش‌های انقلاب را از بین ببرند و در این شرایط ما باید بیشتر توجه به اهمیت ارزش‌های جامعه داشته باشم.


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha