• شنبه / ۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: lorestan-85770

آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد لرستان در هفته قوه قضاییه

آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد لرستان در هفته قوه قضاییه
مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان گفت: ‌با کمک خیران استان و به‌مناسبت هفته قوه قضاییه ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد استان با پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان بدهی از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، توکل شاکرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲۸ نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۸ نفر بدهکار دیه تصادفات رانندگی، ۸ نفر بدهکار حوادث کارگاهی و ساختمانی، ۴۲۹ نفر بدهکار مالی و ۱۷۳ نفر بدهکار مهریه و نفقه هستند.

وی افزود: ۱۳ نفر از این تعداد خانم و سرپرست خانواده هستند.

شاکرمی کل بدهی این ۶۲۸ نفر را مبلغی بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: البته با گذشت رضایتمندانه شکات و سایر اقداماتی که در ستاد دیه انجام می‌شود مبلغی نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان بابت آزادی همه این افراد موردنیاز است.

وی با بیان اینکه با مساعدت دستگاه قضائی و دستور آیت‌الله رئیسی به همه ۱۷۳ نفر بدهکار مهریه و نفقه که در زندان‌های لرستان هستند مرخصی داده شده است.

این مسئول تصریح کرد: این مرخصی چندماهه است تا تعیین تکلیف شوند و انشاءالله مشکل این افراد نیز حل شود.

مدیرعامل ستاد دیه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه ادامه داد: در هفته قوه قضائیه روزانه سه نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در لرستان آزاد می‌شوند.

شاکرمی خاطرنشان کرد: در مجموع در هفته قوه قضائیه با کمک خیرین استانی ۲۱ نفر زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت۴۰۰ میلیون تومان آزاد می‌شوند.

وی گفت: کمک‌های ستاد دیه در طول سال استمرار دارد و خیران و اعضای هیئت‌امنای ستاد دیه همواره در تلاش برای فراهم کردن بستر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان هستند. خیرین عزیز با مبالغ کم هم می‌توانند سهمی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته باشند.

شاکرمی بیان کرد: راه‌های کمک به آزادی زندانیان غیر عمد علاوه بر مراجعه به ستاد واریز به‌حساب ۰۲۰۱۱۰۸۵۸۴۰۰۶ سیبا بانک ملی بنام ستاد دیه است.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha