• چهارشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۲۳:۵۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: qom-54717
  • خبرنگار : 50151

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از تحریریه ایسنای قم

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از تحریریه ایسنای قم
حجت‌الاسلام والمسلین رضا عزت‌زمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم عصر چهارشنبه ۱۶ مرداد  با حضور در تحریریه خبرگزاری ایسنا منطقه قم روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد: رسانه‌ها برای محورقراردادن فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در مساجد تلاش کنند.

به گزارش ایسنا منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلین رضا عزت زمانی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: رسانه حوزه تعالی، رشد و معرفت بوده و استفاده ابزاری از رسانه نهایت ظلم به این عرصه پر برکت است و لذا با کرامت بخشیدن به فعالان حوزه رسانه از پیدایش این جریان جلوگیری کنیم.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی حرف برای گفتن دارد و عرصه گفت و شنود بسیاری وجود دارد، لذا باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی با همکاری ایسنا با موضوعات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در آینده خبر داد و گفت: ما باید در حوزه محتوا بستری را فراهم کنیم که در تولیدات رسانه‌ای فعالیت‌های ثمربخش را انجام دهیم.

عزت زمانی با اشاره به اهمیت ساماندهی مساجد استان قم بر لزوم بازنگری جدی در این مسئله تاکید ویژه کرد و افزود: باید عموم مردم نسبت به عملکرد و اقدامات مساجد آگاهی کامل پیدا کنند و این نکته را یادآور شویم که بسیاری از مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی توسط مساجد حل می‌شود.

وی بر لزوم فرهنگسازی برای بازکردن مساجد در طول شبانه‌روز و جلب بیشتر مردم و جوانان به مساجد تاکید کرد و خواستار همکاری رسانه‌ها در این عرصه شد. 

وی در خصوص تعامل با جهاد دانشگاهی ابراز آمادگی کرد و ادامه داد: گاهی مواقع هویت‌های ملی به واسطه تشنج‌ها از بین خواهد رفت لذا با توسعه و نشر فهم و درک مردمی این اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: تبلیغات اسلامی نهاد پشتیبان در فضای فرهنگی است و نقطه عملکرد مساجد و هیئات مذهبی خواهد بود که هویت سازمان تبلیغات را شکل می‌دهد لذا لازم است مردم را در امور فرهنگی با خود همراه کند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha