• سه‌شنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43017
  • خبرنگار : 50223

برگزاری برنامه «همدلی در سایه سار چله عزت» در یاسوج

برگزاری برنامه «همدلی در سایه سار چله عزت» در یاسوج

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه «همدلی در سایه سار چله عزت» خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ حمید خرمدل سه شنبه، نهم بهمن ماه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: با دعوت از همه جریانات و افراد و مدیران، نشستی تعاملی و وحدت محور در راستای توسعه اقتصادی و ارتقای معیشتی و اشتغالی مردم برگزار خواهد شد و امید است با تحقق این برنامه هم پیمان شویم که وحدت همه جانبه برای توسعه اقتصادی استان را داشته باشیم .

وی با تاکید بر تقویت ظرفیت های استان برای خدمت بهتر به مردم، اظهارکرد: باید حداکثر تلاش را برای فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی، رشد اشتغال، توسعه تولید و بهبود معیشتی مردم داشته باشیم .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه ها در تحقق این اهداف را محسوس دانست و خاطرنشان کرد: باید منافع استان توسط رسانه ها بر منافع شخصی ترجیح داده شود .

خرمدل یکی از ماموریت های رسانه ها را کمک به توسعه استان و برقراری فضای امن رسانه ای برای رشد اشتغال و تولید دانست و تصریح کرد: رسانه ها باید ضمن مطالبه گری در احقاق حق و عدالت، در راستای توسعه و همدلی در استان گام بردارند .

وی با بیان اینکه استان در حوزه معیشت و امنیت شغلی دچار مشکل است،  ادامه داد: با وجود تمام ظرفیت ها، استان از جمله استان هایی است که بالاترین نرخ بیکاری را دارد و یکی از مواردی که به استان آسیب می زند، نگاه سیاست زدگی و قبیله ای است .

|

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی مردم، عنوان کرد: در هرحوزه ای که دولت نیاز داشته باشد، از تمام ظرفیت برای همکاری، هم افزایی و خدمت به مردم استفاده می کنیم .

خرمدل با اشاره به چهل سالگی انقلاب،  برنامه های پیش رو و تلاش دشمنان برای تزریق ناامیدی به جامعه، تاکید کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین و مهمترین کار، مردم داری و خدمت به مردم است و چیزی بالاتر از این مهم نیست .

وی اظهارکرد: در همین راستا تا پایان سال آینده افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۲۵ پروژه عمرانی در استان را خواهیم داشت .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی آبرسانی به ۱۰۰ روستای استان باشت با ۱۸میلیارد تومان اعتبار طی دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین طی دهه فجر در قالب نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی در سه محور حضور خواهیم داشت .

خرمدل اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای محله، تحقق کارگاه های آسیب های اجتماعی، برقراری رژه موتوری، اجرای برنامه های چله انقلاب و حضور حماسی و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز برای دهه فجر هدفگذاری شده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha