• یکشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43065
  • خبرنگار : 50223

کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شاخص های امنیت در وضعیت مطلوبی است

کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شاخص های امنیت در وضعیت مطلوبی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به لحاظ شاخص های امنیت در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سیدمحمدکاظم نظری در جمع  خبرنگاران افزود: افتخارات بزرگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اینکه لنگرگاه امنیتی در منطقه و جهان هستیم و چه عزتی بزرگتر از این و باید شاکر وقدران باشیم .

وی اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی در کشور دارای ثبات سیاسی، آرامش و امنیت پایدار هستیم و به تبع آن در استانی هم قرار داریم که به لحاظ شاخص های امنیت در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و اغلب برخوردار از رتبه ۲ و یا سه هستیم .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، انقلاب ما ریشه و ماهیت آن فرهنگی، معنوی و مبتنی بر ارزش های الهی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ۴۰ سال تلاش کردند و می کنند که تلاطمی بوجود آورند اما به لطف پرورگار، جمهوری اسلامی در این رابطه نیز وضعیت مطلوبی دارد و همچنان بر مسیر و آرمان های انقلابی و ارزشی خود حرکت می کند .

نظری با اشاره به اینکه در توسعه فرهنگی با انسجام، وحدت نظر، گفتمان فرهنگی و عملکردی در عرصه های مختلف داخلی گام برداشت شد، تصریح کرد: در این خصوص عملکرد صحیح ابزارهای ارتباطاتی و رسانه های جمعی در تحقق این اهداف و خنثی کردن عوامل بازدارنده، بسیار موثر عمل کردند .

وی ادامه داد: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه که از مهمترین خواسته های هر جوامع ای است ایران اسلامی با همه تهدیدها، فشارها و تحریم ها در صورت های مختلفی از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، نیروی انسانی و سایر ابعاد دیگر به توفیقات بزرگی دست یافته است .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برنامه های دهه فجر به دلیل چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم و به دلیل فشارها و تهدیدهای اقتصادی استکبار و القاعاتی که در همین خصوص در فضای مجازی و رسانه های مختلف وجود دارد، فاخرتر، جذاب تر و باشکوهتر از همیشه برگزار می شود .

نظری تاکید کرد: اصحاب رسانه کمک کار دولت و بازوی توانمند مسئولین است و باید بیشترتلاش کنند تا ضمن خنثی سازی القاعات دشمن، همه اذهان مسئولین به سمت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم معطوف شود .

وی بر زمینه سازی برای حضور خودجوش و پرشور مردمی در روز ۲۲ بهمن تاکید و اضافه کرد: چون همه نگاه های دشمنان بیرونی به این روز معطوف است، راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوهتر و گسترده تر از هر سال برگزار خواهد شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha